پرداخت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه فقط از طریق پیامک
پرداخت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه فقط از طریق پیامک

آخرین خبر از نحوه ی اطلاع رسانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان برای دریافت تسهیلات غیرحضوری بازنشستگان.

به گزارش نبض بازار،طبق آخرین اطلاع رسانی درسامانه رفاه بانک به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و تسهیل امور بازنشستگان امکان دریافت وام ضروری ۷۰ میلیون ریالی برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
در این طرح که با همکاری کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران اجرایی شد، ثبت نام اولیه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و در مرحله نهایی پیامکی از طرف بانک رفاه به شماره همراه بازنشستگان ارسال خواهد شد.
پیامک بانک رفاه حاوی اطلاعات ذیل است:
محتوای پیامک: “مشتری گرامی با عنایت به ارائه طرح ویژه بانک رفاه کارگران بمنظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری هفتاد میلیون ریالی با مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه به بازنشستگان و مستمری بگیران گرامی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌نمایند و با توجه به ثبت تقاضای شما جهت بهره‌مندی ازاین تسهیلات از طریق کانون بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی و پذیرش شرایط، ضوابط و مفاد قرارداد تسهیلات مذکور توسط شما؛ خواهشمند است در صورت انصراف و یا نخواستن این تسهیلات، عدد ۲ را حداکثر تا پایان روز .. مورخ …. به شماره ۱۰۰۰۳۱ ارسال فرمائید. ”
نکات مهم:
ارسال پیامک فقط از طریق سرشماره بانک رفاه (RefahBank) انجام می‌شود.
به هیچ عنوان به پیامک‌های غیرمعتبر با عناوین مشابه توجه نکنید.
در صورت هر گونه ابهام یا مغایرت پیامک دریافتی با قالب فوق، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۸۵۲۵ تماس گرفته یا به نزدیکترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کنید.
این طرح با هدف تسهیل امور بازنشستگان و جلوگیری از ازدحام در شعب بانک در شرایط شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود. انتظار می‌رود با اجرای این طرح، بازنشستگان محترم بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، از این وام ضروری بهره‌مند شوند.
منبع:refah-bank

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]