یکشنبه، سومین عرضه شمش/ فروش ۱۴۵ کیلو طلا در مرکز مبادله
یکشنبه، سومین عرضه شمش/ فروش ۱۴۵ کیلو طلا در مرکز مبادله

اکوایران: مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد یکشنبه ۸ بهمن ماه در سومین حراج حضوری مرکز مبادله ارز و طلا ۱۴۵ شمش طلای یک کیلو‌گرمی عرضه می‌شود.

به گزارش اکوایران: مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، در حساب شخصی ایکس (توییتر سابق) خود اعلام کرد با توجه به درخواست و استقبال خوب تولیدکنندگان مصنوعات طلا جهت خرید و ‎صادرکنندگان برای رفع تعهد ارزی با استفاده از واردات شمش طلا و عرضه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، یکشنبه ۸ بهمن ماه در سومین حراج حضوری این مرکز ۱۴۵ شمش طلای یک کیلو‌گرمی عرضه می‌شود.

خبر مرتبط

جزئیات اولین روز حراج شمش‎‌های طلا/ حراج آنلاین چه زمانی برگزار خواهد شد؟

امروز اولین روز حراج شمش‌های یک کیلویی طلا در مرکز مبادله طلا و ارز برگزار شد که بر این اساس ۱۰ شمش یک کیلویی فروخته شد.

گفتنی است نخستین حراج حضوری شمش طلا در قالب رفع تعهد ارزی در مرکز مبادله ارز و طلا در ۲۷ دی ماه سال جاری برگزار و در این حراج، ۱۰ کیلوگرم شمش با عیار ۹۹۵ در هزار عرضه که توسط چهار گروه تولیدی خریداری شد. صادرکنندگان بخش خصوصی که فرآیند احراز هویت و رفع تعهد صادراتی‌شان در مرکز مبادله انجام شده بود، این عرضه را انجام دادند.

همچنین در تاریخ ۴ بهمن ماه سال جاری نیز دومین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با عرضه ۳۷ کیلوگرم شمش طلای رفع تعهد ارزی برگزار شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]