۳۳ هزار پروژه روستایی و عشایری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد
۳۳ هزار پروژه روستایی و عشایری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: ۳۳ هزار پروژه روستایی و عشایری با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۶۷۰ هزار نفری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دبیر شورای‌عالی جهاد سازندگی در نشست خبری نمایشگاه روستا آباد اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از هزار شرکت کننده روستایی و عشایری از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در محل مصلای تهران برگزار می شود.

وی افزود: رویداد بزرگ روستا آباد برای آن است که نقش مولد بودن روستاها و نقش آن در اقتصادی کشور به مردم بیشتر معرفی شود و چشم ها به سمت تولید روستایی متمرکز شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: ۴ هزار فعال روستایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت همچنین شاهد حضور ۳۵ غرفه ویژه عشایری هستیم که با حضور سیاه چادر ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای معرفی بیشترین تولیدات روستایی و عشایری کشور ۵ هزار بازارچه روستایی در نقاط پرتردد کشور ایجاد خواهد شد.

مدنی اظهار داشت:  ۳۳ هزار پروژه روستایی و عشایری با سرمایه گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۶۷۰ هزار نفری در این نمایشگاه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسند.

وی افزود: این نمایشگاه، دارای بخش‌های کشاورزی، صنعت، گیاهان دارویی، گردشگری، صنایع دستی، شیلات  وعشایری است.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]