شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 30870
  • 04 اکتبر 2023 - 20:13
  • 142 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آغاز محاکمه غول سابق ارزهای دیجیتال در نیویورک

آغاز محاکمه غول سابق ارزهای دیجیتال در نیویورک
آغاز محاکمه غول سابق ارزهای دیجیتال در نیویورک

«سم بنکمن فرید» که یک چهره شناخته‌شده در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد، در دادگاهی در نیویورک حاضر شده تا به اتهاماتش از جمله به جیب زدن پول سرمایه‌گذاران رسیدگی شود.

به گزارش اکوایران، دادگاه «سم بنکمن فرید» که پیش‌تر به عنوان غول ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، از روز سه‌شنبه (۱۱ مهر) در نیویورک آمریکا آغاز شد.

به نوشته گاردین، بنکمن فرید که شرکت «اف‌تی‌ایکس» – فعال در زمینه تبادل رمزارز – را تأسیس کرد، به خاطر جرایم مالی ناشی از سقوط شوکه‌کننده این شرکت، در دادگاه حاضر شده است. ارزش اف‌تی‌ایکس پیش از ورشکستگی ناگهانی در سال گذشته میلادی، حدود ۳۲ میلیارد دلار برآورد شده بود.

بنکمن ۳۱ ساله به عنوان چهره صنعت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، اما شرکتش به شکل ناگهانی اعلام ورشکستگی کرد و این اتفاق موجب دستگیری او شد. بازداشت سم بنکمن فرید، اعتماد عمومی نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال را با آسیب جدی روبه‌رو کرد.

بنکمن با هفت مورد اتهامی توطئه و فساد برای به جیب زدن میلیاردها دلار پول سرمایه‌گذاران روبه‌روست. او همچنین به خرید املاک گران‌قیمت، تأمین پروژه‌های شخصی و کمک‌های مالی با اهداف سیاسی به وسیله پول مشتریان متهم است. در صورت محکوم شدن، بنکمن فرید با حبس ابد روبه‌رو خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز چهارشنبه (۱۲ مهر) از ۲۷ هزار دلار و ۲۴۲ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۶۳۸ سنت نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۳ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۲۷ هزار دلار و ۵۰۰ سنت معامله شد. همچنین تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۱۱ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۱ میلیارد و ۵۲ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۴/۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۶۳۴ تا ۱۶۵۷ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۱۱ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۲۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۲/۳۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله 04 مه 2024

آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله

اکوایران: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.