سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32646
  • 11 اکتبر 2023 - 2:13
  • 135 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازارساز، بازار را بمباران ارزی کرد

بازارساز، بازار را بمباران ارزی کرد
بازارساز، بازار را بمباران ارزی کرد

بازار ارز و سکه بعد از چهار روز افزایش، در روز سه‌شنبه کاهشی شد. معامله‌گران معتقدند کاهش بازار بخاطر سه موضوع بوده است. یک اینکه بازارها به سقف رسیده بودند و بدون اصلاح  بالا می‌رفتند و باید استراحت می‌کردند. موضوع دوم به تعدیل انتظارات و هیجان معامله‌گران برمی‌گردد. آن‌ها می‌گویند مواضع رهبری در روز سه‌شنبه […]

بازار ارز و سکه بعد از چهار روز افزایش، در روز سه‌شنبه کاهشی شد. معامله‌گران معتقدند کاهش بازار بخاطر سه موضوع بوده است. یک اینکه بازارها به سقف رسیده بودند و بدون اصلاح  بالا می‌رفتند و باید استراحت می‌کردند. موضوع دوم به تعدیل انتظارات و هیجان معامله‌گران برمی‌گردد. آن‌ها می‌گویند مواضع رهبری در روز سه‌شنبه موجب شد تا انتظارات منفی معامله‌‌گران تعدیل بشود و بازار را کاهشی کند. سوم اینکه گفته می‌شود بازارساز هم در بازار دبی و هم در بازار تهران تزریق سنگین داشته است. 

در روز سه‌شنبه تمامی بازارها بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از حجم افزایش را پس دادند. 

درمورد پیش بینی میان‌مدتی قیمت دلار، گروهی از معامله‌گران معتقدند روند را نزولی نمی‌بینیم مگر اینکه در روزهای آینده خبر از مذاکره و توافق ایران و آمریکا بیاید.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه 30 آوریل 2024

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش ۱۵ دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه‌بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟ 30 آوریل 2024

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

قیمت دلار و سکه از کف تزریقی برگشت/ صندوق‌های طلا سبزپوش شدند/ حباب سکه به ۸ میلیون رسید/ اعتصاب بنکدارهای طلا به سومین روز رسید/ تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟ 30 آوریل 2024

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟

در پشت خط دوشنبه افزایش قیمت دلار هرات ادامه دار شد و مرز کانال ۶۱ هزار تومان رسید. همچنین در پشت خط خبر گشایش ارزی به بازار رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.