سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 34346
  • 17 اکتبر 2023 - 14:12
  • 150 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومانی

قیمت دلار امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومانی
قیمت دلار امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومانی

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد روند کاهشی خود را متوقف کرده و امروز بدون ثبت نوسان محسوسی همچنان در سطح ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز برای سومین روز متوالی در مسیر افزایشی قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز، سه‌‌‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در ادامه روند افزایشی روزهای گذشته، امروز با افزایش ۸ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۲۲ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۱۳۴ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۴۶۷ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۴ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۷۴ تومان، ۳۹ هزار و ۵۱۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۴ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز وطلا، امروز روند کاهشی خود را متوقف کرده و بدون نوسان محسوسی همچنان در کانال ۵۰ هزار تومانی و (تا حوالی ساعت ۱۳) در سطح ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفته است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۲۵ مهر (تا حوالی ساعت ۱۳) با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی در سطح  ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز همچنان در کانال ۱۵ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۸۰ هزار تومان افت داشته است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا 06 مه 2024

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا

اکوایران: یکسال قبل در چنین تاریخی بازار سرمایه دفتر معاملات سبز چندماهه را بست و به یکباره فرو ریخت.

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟ 06 مه 2024

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به عقیده فنی‌های بازار، در روز دوشنبه مرز ۴۱ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. در غیر این صورت، اگر پایین این مرز تثبیت دهد در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.