چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 45962
  • 29 نوامبر 2023 - 14:12
  • 114 بازدید
  • ۰ دیدگاه

الاکنگ قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز

الاکنگ قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز
الاکنگ قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز

آن چیزی که موجب شد در معاملات پشت خطی قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان بسته شود افزایش انس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه یک نگاه در بازار وجود دادرد که معتقد است بازارساز بین انس و دلار در نوسان‌های شارپی حرکت الاکلنگی ایجاد می‌کند.

قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه نیز معاملات رنجی را سپری کرد. قیمت دلار در ۵۰ هزار تومان شروع به کار کرد و در ساعاتی از معاملات این کانال را از دست داد اما دوامی نداشت و دوباره با افزایش در ۵۰ هزار و ۳۰ تومان بسته شد. قیمت دلار هرات در پشت خط دوباره بر مدار کاهش بود و در ۴۹ هزار و ۹۶۰ تومان به کار خود پایان داد. البته به گفته معامله‌گران قیمت دلار هرات در اتاق‌های معاملاتی در پشت خط سه‌شنبه در ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شده است.

قیمت درهم امارات در روز سه‌شنبه خط روندی نداشت و در ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بازگشایی کرد و در همین عدد نیز بسته شد. با این قیمت درهم دلار حوالی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در معاملات روزانه سه‌شنبه بین دو سطح ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان نوسان داد و در معاملات شبانه حتی با کاهش تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

اولین سیگنال کاهش را در روز سه‌شنبه قیمت سکه فردایی صادر کرد. قیمت سکه فردایی در معاملات سه‌شنبه حمایت مهم ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را از دست داد و به همین دلیل اکثر معامله‌گران تصور می‌کردند این اتفاق می‌تواند بازار دلار را نزولی و به کانال ۴۹ هزار تومان ببرد.

البته آن چیزی که موجب شد در معاملات پشت خطی قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان بسته شود افزایش اونس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه یک نگاه در بازار وجود دادرد که معتقد است بازارساز بین اونس و دلار در نوسان‌های شارپی حرکت الاکلنگی ایجاد می‌کند. اینطور که با افزایش اونس طلا، دلار را کاهش می‌دهد تا طلای آبشده متعادل شود. در واقع از نگاه این دسته بازی اصلی بازار در طلای آبشده است و با حباب به سایر بازارها نوسان می‌دهد. قیمت اونس طلا در معاملات شب سه‌شنبه با افزایش تا ۲۰۴۵ دلار بالا رفت و بر همین اساس معامله‌گران معتقد بودن که قیمت دلار کاهش پیدا می‌کند تا حباب متعادل شود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت دلار امروز حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که در صورت رفتن قیمت به زیر این سطح قیمت دلار می‌تواند تا کف ۴۹ هزار تومان پایین برود. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟ 08 مه 2024

پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟

اکوایران: بررسی تحولات منطقه‌ای و سفر اخیر رافائل گروسی رییس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نشان می‌دهد که جهت انتظارات در بازار ارز برای کوتاه‌مدت برگشته است.

منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.