یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 47438
  • 05 دسامبر 2023 - 14:12
  • 78 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار تهران و تتر بهم رسیدند/ تراز میانی دلار هرات مشخص شد

قیمت دلار تهران و تتر بهم رسیدند/ تراز میانی دلار هرات مشخص شد
قیمت دلار تهران و تتر بهم رسیدند/ تراز میانی دلار هرات مشخص شد

به عقیده تحلیلگران فنی تراز میانی قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان است. تا زمانی که قیمت بالای این عدد باشد بازار می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند. قیمت تتر در روز دوشنبه بین ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان نوسان داد که تقریبا با دلار تهران یر بود.

قیمت دلار هرات در روز دوشنبه در ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان شروع به کار کرد و با با نوسان انس حرکت معکوس زد. قیمت دلار در ابتدا به خاطر کاهش انس به سمت مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رفت اما در ادامه انس افزایشی شد و قیمت دلار با کاهش در ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. در پشت خط دوشنبه قیمت انس ریزش سنگینی داشت و قیمت دلار با افزایش در ۵۰ هزار و ۲۲۰ تومان بسته شد. با این حال که قیمت دلار همچنان در محدوده مشخص خود حرکت می‌کند اما قیمت طلا و سکه با انس نوسان سنگین داشتند.

قیمت درهم امارات در روز دوشنبه در ۱۳ هزار و ۸۶۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش ۱۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار بر پایه درهم در ۵۰ هزار و ۸۲۰ تومان برآورد می‌شود. بازار ارز دبی در روز دوشنبه نیز تعطیل بود و طبق گفته بازار امروز درهم بازگشایی می‌شود. قیمت تتر در روز دوشنبه بین ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان نوسان داد که تقریبا با دلار تهران یر بود. معامله‌گران دلیل یر بودن دلار و تتر را رشد بیت کوین عنوان می‌کردند. قیمت بیت کوین در روز دوشنبه با افزایش به بالای ۴۰ هزار دلار رفت. از منظر بازار روند قیمت تتر و بیت کوین برعکس است.

به عقیده تحلیلگران فنی تراز میانی قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان است. تا زمانی که قیمت بالای این عدد باشد بازار می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تلاش کند. اگر قیمت دلار بتواند بالای این سطح مقاومتی تثبیت دهد می تواند با افزایش به سمت مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان حرکت کند. به عقیده معامله‌گران اگر این مرز در بازار هرات بشکند فشار خرید در بازار زیاد خواهد شد. همچنین گروهی از معامله‌گران با توجه به تعطیلی درهم و بازگشایی این بازار در روز سه‌شنبه معتقدند در ابتدای بازگشایی اندکی بازار نوسانی باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رکورد جدید در بازار رمزارزها: باز هم پای بیت‌کوین در میان است 28 آوریل 2024

رکورد جدید در بازار رمزارزها: باز هم پای بیت‌کوین در میان است

اکوایران: بیت‌کوین یک رکورد جدید در تعداد معاملات روزانه را ثبت کرده است. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال همچنان پایین باقی مانده است.

چرا دلار سقوط کرد؟/ حباب ربع سکه در کف 27 آوریل 2024

چرا دلار سقوط کرد؟/ حباب ربع سکه در کف

اکوایران: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته هم مقامات عالی‌رتبه اقتصادی ایران به عربستان سفر کردند که با شروع رکود بازار ارز سال قبل تقریبا همزمان بوده است.

27 آوریل 2024

کف جدید دلار و سکه در ۱۴۰۳

ریزش سریالی بازار طلا و ارز که از ابتدای هفته گذشته شروع شده به امروز رسید، به طوریکه در روز شنبه شاهد کمترین نرخ در سال ۱۴۰۳ بودیم. قیمت دلار هرات در معاملات شنبه با ریزش دو کانالی به کانال ۶۰ هزار تومان رسید و قیمت سکه و طلای آبشده هم یک کانال از دست […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.