سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 50351
  • 19 دسامبر 2023 - 14:11
  • 66 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار رسمی در قله امسال، دلار آزاد در کف کانال ۵۰ هزار تومانی/ قیمت‌های امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر

دلار رسمی در قله امسال، دلار آزاد در کف کانال ۵۰ هزار تومانی/ قیمت‌های امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر
دلار رسمی در قله امسال، دلار آزاد در کف کانال ۵۰ هزار تومانی/ قیمت‌های امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد در کف کانال ۵۰ هزار تومانی و در مرکز مبادله در قله امسال قرار گرفته که معادل ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان است. قیمت سکه امامی نیز با تغییر قیمت نامحسوسی در رقم ۲۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز افزایشی بوده و در بالاترین قله خود از ابتدای سال جاری قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قابل توجه ۱۲۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز هم مسیر با نوسان دلار با افزایش ۱۴۸ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۹۸ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته افزایش جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۵۷ تومان، ۴۲ هزار و ۶۴۵ تومان و ۱۰ هزار و ۶۳۵ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در کف کانال ۵۰ هزار تومانی و در سطح ۵۰ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نوسان قابل توجهی نداشته و تا حدودی کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز سه‌‌شنبه ۲۸ آذر (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در کانال ۲۹ میلیون تومانی نوسان داشته و با نوسان جزیی در سطح ۲۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
30 آوریل 2024

مصوبه ارز ترجیحی و تاثیر آن بر قیمت دلار

بازار ارز و سکه از کف تزریقی برگشت خورد. با این برگشت قیمت دلار و سکه یک کانال بالا آمدند. نکته بازار درمورد ارز ترجیحی یا همان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است. در بازار شنیده می‌شد که درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تصمیمات جدیدی گرفته شده است. مصوبه دولت برای ۲۸ هزار […]

30 آوریل 2024

حرکت طلا در انتظار شلیک پاول

در ویژه برنامه اکوایران درباره بازار طلا، علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به این سوالات پاسخ می‌دهد. رضاپور همچنین از علت رشد و ریزش سنگین اخیر این دارایی صحبت کرده و آینده قیمتی طلا را با توجه جلسه پیش‌روی فدرال رزرو پیش‌بینی می‌کند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود […]

سرمایه‌گذاری چشمگیر تتر در یک شرکت فناوری 30 آوریل 2024

سرمایه‌گذاری چشمگیر تتر در یک شرکت فناوری

اکوایران: بخش جدیدی از شرکت تتر، یک سرمایه‌گذاری استراتژیک به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار در یک شرکت فناوری انجام داده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.