سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 52587
  • 30 دسامبر 2023 - 2:11
  • 50 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بیشتر شدن طرفداران سولانا در گوگل نسبت به اتریوم

بیشتر شدن طرفداران سولانا در گوگل نسبت به اتریوم
بیشتر شدن طرفداران سولانا در گوگل نسبت به اتریوم

اکوایران: گزارش‌ها نشان می‌دهد محبوبیت رمزارز سولانا در موتور جست‌وجوی گوگل برای نخستین‌بار در سال جاری میلادی از اتریوم پیشی گرفته است.

به گزارش اکوایران، تعداد جست‌وجوها در گوگل برای رمزارز سولانا (Solana) در سال ۲۰۲۳ از تعداد جست‌وجوهای مربوط به رمزارز اتریوم پیشی گرفته است.

به گزارش کوین‌تلگراف، این اتفاق نشان‌دهنده تغییر در کنجکاوی معامله‌گران در مورد این رمزارز است. اگرچه اتریوم در بیشتر سال ۲۰۲۳، رتبه بالاتری از سولانا در موتور جست‌وجوی گوگل داشت، اما این روند از ۱۷ تا ۲۳ دسامبر (۲۶ آذر تا ۲ دی) تغییر کرد و اکنون سولانا در جایگاه بالاتری ایستاده است. اتریوم از نظر میزان محبوبیت جست‌وجو امتیاز ۵۰ را کسب کرد، اما سولانا از این نظر توانست امتیاز ۵۶ را به دست آورد.

انتظار می‌رود سولانا بتواند از ۲۴ تا ۳۰ دسامبر از نظر محبوبیت جست‌وجو در گوگل امتیاز ۱۰۰ را کسب کند.

به طور مشخص، سولانا در کشورهای خاصی مانند اسپانیا و فیلیپین علاقه‌مندان بیشتری نسبت به اتریوم پیدا کرده، در حالی که اتریوم در کشورهایی مانند اندونزی، تایوان و مراکش سلطه خود را حفظ کرده است.

چندی پیش نیز ارز دیجیتال سولانا توانسته بود از نظر ارزش بازار از رمزارز بایننس (BNB) سبقت بگیرد و به جایگاه چهارم صعود کند. در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، بیت‌کوین و اتریوم در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (۸ دی) از ۴۱ هزار و ۶۸۹ دلار تا ۴۳ هزار و ۱۰۸ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۴۲ هزار دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۴/۶۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۹۶ دلار تا ۲ هزار و ۳۸۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۶۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲/۲۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، تغییر چندانی نداشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه 30 آوریل 2024

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش ۱۵ دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه‌بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟ 30 آوریل 2024

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

قیمت دلار و سکه از کف تزریقی برگشت/ صندوق‌های طلا سبزپوش شدند/ حباب سکه به ۸ میلیون رسید/ اعتصاب بنکدارهای طلا به سومین روز رسید/ تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟ 30 آوریل 2024

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟

در پشت خط دوشنبه افزایش قیمت دلار هرات ادامه دار شد و مرز کانال ۶۱ هزار تومان رسید. همچنین در پشت خط خبر گشایش ارزی به بازار رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.