برنامه قطعی برق شهرک های صنعتی استان سمنان اعلام شد | ۱۸ ساعت خاموشی در هفته
برنامه قطعی برق شهرک های صنعتی استان سمنان اعلام شد | ۱۸ ساعت خاموشی در هفته

سمنان- برنامه قطعی برق اعمال شده از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان برای شهرک های صنعتی اعلام شد.

بازار، گروه استان ها: برنامه قطعی برق اعمال شده از سوی توزیع برق استان سمنان برای شهرک های صنعتی استان سمنان اعلام شد طبق این برنامه کارخانه های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دو بازه زمانی ۱۲ و هشت ساعته در هر هفته برق نخواهند داشت که مجموعاً ۲۰ ساعت می شود.

طبق برنامه اعلامی امروز شنبه شهرک صنعتی ایوان کی تمام مناطق بجز خیابان های فرد ( یک، سه، پنج و … ) صنعت و بلوار کارگر از ساعت ۱۱ الی ۲۳ و شهرک صنعتی علی آباد بجز خیابان بهای پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش الی ۱۰ و یاسمن یک الی ۱۰ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ برق نخواهند داشت.

برنامه روز یکشنبه

یکشنبه چهاردهم مرداد ماه نیز شهرک صنعتی علی آباد بجز خیابان بهای پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش الی ۱۰ و یاسمن یک الی ۱۰ از ساعت ۱۱ الی ۲۳ شاهد قطعی برق است و برق در شهرک صنعتی سمنان بجز خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه و معرفت، بشارت و صداقت از ساعت ۱۴ الی ۲۰ قطع می شود.

همزمان با روز دوشنبه پانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ قطعی برق از ساعت ۱۱ الی ۲۳ در شهرک صنعتی سمنان بجز خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه و معرفت، بشارت و صداقت اعمال خواهد شد. و برای ساعت ۱۴ الی ۲۰ قطعی برق در شهرک های صنعتی جنت آباد، سرخه دامغان و شاهرود اعمال می شود.

در روز سه شنبه شانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ قطعی برق از ساعت ۱۱ الی ۲۳ در شهرک های صنعتی جنت آباد، سرخه دامغان و شاهرود اعمال می شود و برای ساعت ۱۴ الی ۲۰ نیز قطعی برق را در شهرک صنعتی سمنان خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، وحدت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه، معرفت و صداقت و بشارت، شهرک صنعتی علی آباد خیابان های پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش لی ۱۰ و یاسمن یک الی هشت و در شهرک صنعتی ایوان کی خیابان های فرد صنعت ( یک، سه، پنج و …) خواهیم داشت.

روزهای پایان هفته

قطعی برق روز چهارشنبه ۱۱ الی ۲۳ نیز شامل شهرک صنعتی سمنان خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، وحدت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه، معرفت و صداقت و بشارت، شهرک صنعتی علی آباد خیابان های پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش لی ۱۰ و یاسمن یک الی هشت و در شهرک صنعتی ایوان کی خیابان های فرد صنعت ( یک، سه، پنج و …) می شود و قطعی برق ۱۴ الی ۲۰ نیز شامل شهرک های صنعتی حاجی آباد، یاتری، گرمسار، فجر و میامی می شود.

در روز پنجشنبه هجدهم مرداد ماه نیز قطعی برق ۱۱ الی ۲۳ شامل شهرک های صنعتی حاجی آباد، یاتری، گرمسار، فجر و میامی خواهد شد و در ساعات ۱۴ الی ۲۰ شهرک صنعتی ایوان کی بجز خیابان های صنعت فرد( یک سه پنج و … ) برق نخواهند داشت.

بدین ترتیب شهرک های صنعتی استان هفته ای ۱۸ ساعت برق ندارند. به عبارتی به واسطه تعطیلی جمعه ها، شهرک های صنعتی استان سمنان پنج روز در هفته مشغول به کار هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]