چرا پاییز بهترین زمان برای رزرو تور کیش است؟
چرا پاییز بهترین زمان برای رزرو تور کیش است؟

اگر می‌خواهید تجربه‌ای فوق‌العاده از سفر به کیش داشته باشید، به جای بهار و تابستان، سومین فصل سال یعنی پاییز را برای سفر انتخاب کنید. پاییز بهترین بازه برای سفر به جنوب ایران به‌ویژه جزیره کیش است.

به گزارش بازار، اگر می‌خواهید تجربه‌ای فوق‌العاده از سفر به کیش داشته باشید، به جای بهار و تابستان، سومین فصل سال یعنی پاییز را برای سفر انتخاب کنید. پاییز بهترین بازه برای سفر به جنوب ایران به‌ویژه جزیره کیش است؛ اما چرا پیشنهاد می‌کنیم در این ماه سفر کنید؟ مزایای رزو تور کیش از تهران در این بازه زمانی چیست؟ همراه ما باشید تا با مزایای رزرو تور کیش در پاییز آشنا شوید و تا دیر نشده تصمیم خود را برای یک سفر لذت‌بخش بگیرید.

آب و هوای کیش در پاییز فوق‌العاده است

اولین و مهم‌ترین دلیل رزرو تور کیش از تهران در پاییز، آب و هوای بکر این جزیره است. می‌دانیم که بهار و تابستان گرم‌ترین فصل‌های سال برای سفر به جنوب ایران محسوب می‌شوند؛ بنابراین اصلا سفر در این دو فصل را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ اما هر چه این دو فصل نامناسب برای سفر هستند، پاییز بهترین بازه برای سفر است. میانگین دمای هوا در کیش در ماه‌های مهر تا آذر بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است و هر چه به آخر پاییز نزدیک می‌شویم از دمای هوا کاسته می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید.

پاییز ۱۴۰۳ قیمت‌ها مناسب است

بر خلاف هر سال که قیمت تور کیش در پاییز افزایش میابد، پاییز امسال می‌توانید این تور را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید؛ چرا که تعطیلات خاصی در تقویم ۱۴۰۳ در ماه‌های مهر، آبان و آذر دیده نمی‌شود و همین مسئله موجب کاهش قیمت هتل و بلیط شده و در نهایت می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر از هر سال، پاییز امسال به کیش سفر کنید. پس تا دیر نشده این فرصت استثنایی را از دست ندهید و امسال با قیمت بهتری سفر نمایید.

ازدحام گردشگران امسال در کیش کمتر است

همانطور که گفتیم تعطیلات امسال در پاییز بسیار محدود است. از طرفی مدارس باز شده و کمتر کسی تصمیم به سفر می‌گیرد. چه چیزی بهتر از این می‌تواند باشد؟ در بهترین فصل سال در حالی به کیش سفر کنید که تعداد گردشگران نسبتا کم بوده و می‌توانید با خیال راحت در سطح جزیره بگردید و لذت ببرید.

هنوز وقت برای تفریحات آبی وجود دارد

شاید تصور کنید با شروع پاییز، آب و هوای کیش طوری خنک می‌شود که نمی‌توانید تفریحات آبی را تجربه کنید؛ اما خبر خوب این است که در این بازه زمانی، آب و هوای کیش در روز بسیار معتدل و خوب است. همین مسئله سبب می‌شود تا بتوانید از تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی، قایق‌سواری، پاراسل و ورزش‌های دیگر نهایت لذت را ببرید.

چرا پاییز بهترین زمان برای رزرو تور کیش است؟

با رزرو تور کیش پاییز با خیال راحت به خرید و گشت‌وگذار بپردازید

خیالتان راحت باشد. اگر تور کیش پاییز را رزرو کنید دیگر خبری از گرمای آزاردهنده هوا نیست. شما می‌توانید با خیال راحت در هر ساعتی از شبانه روز راهی شوید و به مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره کیش بروید. در این فصل هم احتمال دارد برخی از اجناس در این جزیره تخفیفات ویژه داشته باشند؛ بنابراین می‌توانید از این تخقیقات هم بهره‌مند شوید.

بیستم آبان ماه روز کیش است

یک خبر خوب برای افرادی که می‌خواهند در فصل پاییز به کیش سفر کنند مصادف شدن روز کیش با یکی از ماه‌های پاییز یعنی آبان ماه است. اگرچه این روز به ثبت ملی نرسیده و در تقویم وجود ندارد؛ اما لازم است بدانید که روز بیستم آبان ماه، روز کیش نام‌گذاری شده است. حال چه فرقی به حال شما دارد؟ در روز کیش صولا تخفیفات خوبی روی تور کیش، هتل و اقامتگاه‌ها و برخی از اجناس وجود دارد. از این رو می‌توانید از تمامی این تخفیفات نهایت استفاده را ببرید.

تور کیش پاییز فرصتی برای حضور در جشنواره‌های پاییزی کیش است

از دیگر مزایایی که با رزرو تور کیش پاییز نصیب شما می‌شود، می‌توان به جشنواره‌های پاییز کیش اشاره کرد. اصولا در هر فصلی، در جزیره کیش شاهد جشنواره‌های خاصی هستیم. فصل پاییز نیز از این قائده مستثنی نیست. در این فصل نیز جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که در بین آن‌ها می‌توان به تخفیف‌های گسترده در مراکز خرید، تخفیف روی تفریحات آبی، برنامه‌های موسیقی و کنسرت‌های مختلف اشاره کرد.

خودتان را برای یک سفر پاییزی به کیش با قیمت مناسب آماده کنید

چرا پاییز بهترین زمان برای رزرو تور کیش است؟

هنوز برای رزرو تور کیش پاییز فرصت دارید. اگر می‌خواهید تور کیش را ارزان رزرو کنید سری به سایت لحظه آخر بزنید. این مجموعه پکیج‌های مختلف تور کیش از آژانس‌های معتبر را ارائه می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید پکیج تور کیش مربوط به چند آژانس گردشگری را مشاهده نمایید و ضمن مقایسه قیمت‌ها بهترین آن‌ها را رزرو کنید. اگر اهل سفرهای دقیقه نودی هستید، در پلتفرم لحظه آخر امکان رزرو تور لحظه آخری آن هم در تنوع بالا برای گردشگران فراهم است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]