سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس معرفی شد
سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس معرفی شد

محمدرضا پیرحسینلو با حکم رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش بازار، حسام مقدمعلی معاون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در مراسم معارفه سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالن جلسات این منطقه اقتصادی با بیان این که بالندگی سازمان ایمیدرو در گرو بالندگی شرکت‌های زیرمجموعه است، گفت: در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس کارهای بسیاری صورت پذیرفته است و امروز باید این حرکت با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: فرصت خدمت گذاری محدود است و در این فرصت اندک باید اقدامات ما در راستای ارائه‌ی خدمات شایسته به کشور، به ویژه مردم این خطه از ایران اسلامی باشد.

پیر حسینلو، سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نیز با تشکر از زحمات مدیران پیشین مجموعه افزود: امیدوارم بتوانم در مسیری که آغاز شده است به سهم خود خدمت گذار مردم این آب و خاک باشم.

پیرحسینلو از مدیران باسابقه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به حساب می‌آید که در سالیان گذشته سمت‌هایی همچون مدیرعاملی آلومینای جاجرم و مدیرعاملی مجتمع فروکروم جغتای را بر عهده داشته است.

پیش از این کامران داستانی در سمت مدیر عامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول به خدمت بوده اند.

مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معرفی سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالن جلسات منطقه اقتصادی خلیج فارس با حضور حسام مقدمعلی، معاون طرح‌های توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو برگزار شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]