تغییرات گلکسی چشمگیر خواهد بود + عکس
تغییرات گلکسی چشمگیر خواهد بود + عکس

سامسونگ پس از چند سال تغییرات لاک‌پشتی، احتمالاً در سری گلکسی S۲۵ تغییراتی اساسی اعمال خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، و براساس سری گلکسی S۲۴ ازنظر طراحی تغییرات زیادی درمقایسه‌با سری گلکسی S۲۳ نداشت. سامسونگ چند سالی است که پرچم‌دارانش را دستخوش تغییرات انقلابی نمی‌کند؛ اما ظاهراً این موضوع برای سری گلکسی S۲۵ صدق نمی‌کند و این گوشی‌ها قرار است با «تغییرات چشمگیر» همراه شوند.
یکی از افشاگران که ادعا می‌کند اطلاعاتش را از یکی از منابع داخلی سامسونگ به‌دست آورده، می‌گوید که سامسونگ در سری گلکسی S۲۵ از نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی برای مدل پایه استفاده خواهد کرد (گلکسی S۲۴ نمایشگر ۶٫۲ اینچ دارد). درحال‌حاضر، گلکسی S۲۴ پلاس به نمایشگر ۶٫۷ اینچی و گلکسی S۲۴ اولترا به نمایشگر ۶٫۸ اینچی مجهز هستند و احتمالاً در نسل بعد به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز خواهند شد.

افزایش ابعاد نمایشگر و درنتیجه بزرگ‌ترشدن گوشی سامسونگ می‌تواند به استفاده از باتری و محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر هم منجر شود. سامسونگ به‌خوبی می‌داند که استفاده از پردازنده‌ی پیشرفته و دوربین‌های باکیفیت و ویژگی‌های هوش مصنوعی اگر با طراحی جدید همراه نباشد، نمی‌تواند همه‌ی کاربران را برای خرید گوشی راضی کند.
زمان زیادی تا رونمایی گلکسی S۲۵ باقی مانده است و فعلاً نمی‌توان با اطمینان درباره‌ی پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ صحبت کرد؛ اما بی‌شک شایعات زیادی درباره‌ی آن‌ها خواهیم شنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]