سرمایه‌گذاری جدید ۱۹ هزار میلیاردی در ارس برای تولید انواع پارافین و روغن پایه
سرمایه‌گذاری جدید ۱۹ هزار میلیاردی در ارس برای تولید انواع پارافین و روغن پایه

جلفا- شرکت پتروصنعت نگین فارس به جمع سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ارس پیوست و سرمایه‌گذاری جدید ۱۹ هزار میلیاردی در ارس برای تولید انواع پارافین و روغن پایه انحام می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، علی نوید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه‌ی روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در منطقه، طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع پارافین و روغن پایه در کمیسیون اقتصادی سازمان به تصویب رسید. وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار میلیارد ریالی شرکت پترو صنعت نگین فارس در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۲۳۰ متر مربع با ظرفیت تولید ۱۱۰ هزار تن به اجرا درمی‌آید.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: برآورد زمانی بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۶ ماه بوده و با آغاز به‌کار آن برای ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.
وی یادآور شد: این طرح سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل زنجیره تولید در منطقه به اجرا درمی‌آید و علاوه بر تامین نیاز صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌ها به‌عنوان محصولی ارزآور، صادرات خواهد شد. گفتنی است این واحد تولیدی هم‌اکنون در مرحله ساخت‌وساز و تکمیل سازه قرار دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]