خام كردن ريموت غیر بلوتوثی
خام كردن ريموت غیر بلوتوثی
خام کردن ریموت درب پارکینگ به معنای حذف تمام اطلاعات و کد های قبلی به منظور کد دهی جدید میباشد.
فهرست خبر اقتصادی خام كردن ريموت غیر بلوتوثی

اگر با نحوه خام كردن ريموت غیر بلوتوثی آشنایی ندارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. در صورتی که میخواهید نحوه خام کردن و کددهی ریموت را به طور کامل یاد بگیرید میتوانید به صفحه تغییر کد ریموت درب پارکینگ مراجعه کنید و به صورت گام به گام آموزش تغییر کد ریموت درب پارکینگ غیر بلوتوثی و بلوتوثی را یاد بگیرید.

ما در مجموعه همتا باکیفیت ترین ریموت های درب پارکینگ و درب های اتوماتیک پارکینگ را با گارانتی معتبر تولید و عرضه میکنیم که شما میتوانید تمامی آموزش های لازم را از همکاران ما نیز دریافت نمایید و یا مرغوب ترین درب های اتوماتیک پارکینگ را با خدمات پس از فروش خریداری نمایید. برای آشنایی با محصولات مجموعه همتا و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های ۰۲۱۵۵۴۴۱۴۵۰ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ تماس بگیرید و یا به وبسیات www.hamtadoor.com مراجعه نمایید.

خام كردن ريموت غیر بلوتوثی

در صورتی که شما نیاز به تغییر کد ریموت داشته باشید میتوانید با خام کردن ریموت غیر بلوتوثی اقدام به حذف تمامی اطلاعات قبلی آن نمایید و سپس با روش هایی ریموت را کددهی جدید نمایید. شما میتوانید با خام كردن ريموت پارکینگ غیر بلوتوثی از ریموت برای درب های دیگر استفاده نمایید. در این بخش اموزش خام كردن ريموت غیر بلوتوثی به شما توضیح میدهیم که شما میتوانید از طریق دکمه های ریموت درب پارکینگ که با نماد ۱/۲ یا A/B نمایش داده میشوند اقدام به این کار کنید.

نحوه خام كردن ريموت غیر بلوتوثی به این صورت است که باید این دکمه ها را به صورت همزمان فشار دهید و فشردن آن ها را برای چند ثانیه ادامه دهید. در مرحله بعد نحوه خام كردن ريموت غیر بلوتوثی شما چراغ ال ای دی روی ریموت را مشاهده میکنید که به صورت چشمک زن روشن و خاموش میشود. این چشمک زدن چراغ نشان دهنده خام شدن ریموت غیر بلوتوثی میباشد. در این زمان شما میتوانید کددهی مجدد ریموت را انجام دهید و آن را برای استفاده آماده نمایید. در واقع خام كردن ريموت غیر بلوتوثی مانند این است که ریموت را به حالت اولیه برمیگردانید و میتوانید آن را برای استفاده با دستگاه های دیگر آماده میکنید.

اگر نمیدانید چطور میتوانید ریموت خام شده را مجدد برای دستگاه های جدید ست کنید میتوانید به صفحه ست كردن ريموت كركره برقي مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب نمایید.

علت خام نشدن ریموت بلوتوثی

علت خام نشدن ریموت بلوتوثی

گاهی ممکن است برای ست كردن ريموت متوجه شوید که ریموت خام نمیشود که در این حالت برای ست كردن ريموت درب کرکره با مشکل رو به رو میشوید. در این بخش از مقاله میخواهیم شما را با علت خام نشدن ریموت بلوتوثی آشنا کنیم. در واقع علت خام نشدن ریموت بلوتوثی در بعضی موارد این است که افراد از یک دستگاه کپی کننده برای انتقال اطلاعات ریموت جدید روی ریموت قبلی استفاده میکنند که این دستگاه میتواند اقدام به خواندن و انتقال سیگنال ریموت مورد نظر به ریموت قبلی کند. گاهی علت خام نشدن ریموت بلوتوثی عدم پستیبانی ریموت از سیگنال های منتقل شده میباشد. گاهی هم ایراد در بلوتوث ریموت وجود دارد که نمیتواند اطلاعات قبلی را پاک کرده و اطلاعات جدید را قبول کند. بهتر است در این موارد برای طريقه ست كردن ريموت بلوتوثی و غیر بلوتوثی از افرادی که در این حوزه دانش کافی دارند کمک بگیرید.

مجموعه همتا یکی از بزرگترین تولید کننده های کرکره برقی و درب های اتوماتیک پارکینگ است که برای خام کردن و ست کردن ریموت کرکره برقی و درب پارکینگ اطلاعات جامعی به مشتریان ارائه میدهد. اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی برای ساختمان خود را دارید و میخواهید مدل های متنوع این محصولات را همراه با مشخصات و قیمت شان مشاهده کنید میتوانید به صفحه کرکره برقی مراجعه کنید.

از کجا بفهمیم ریموت بلوتوثی است

از کجا بفهمیم ریموت بلوتوثی است

یکی از سوالاتی که در زمان ست كردن ريموت كركره برقي و خام کردن ریموت مطرح میشود این است که از کجا بفهمیم ریموت بلوتوثی است یا از کجا بفهمیم ریموت غیر بلوتوثی است. در واقع ریموت های بلوتوثی از انواع ریموت های لرنینگ میباشند که برای لرن شدن نیازی به رسیور ندارند و میتوان برای کددهی آن از ریموتی دیگر کمک گرفت. در صورتی که ریموت بلوتوثی باشد میتوان برای کپی کردن ریموت یا ست كردن ريموت با ريموت از آن ها استفاده کرد و به راحتی ریموت درب پارکینگ، کرکره برقی، پرده برقی، دزدگیر اماکن و دستگاه های مختلف قابل کپی شدن میباشند.

ریموت های بلوتوثی به انواع ریموت های ۴۳۳ مگاهرتزی و ۳۱۵ مگاهرتزی تقسیم میشوند و شما میتوانید با استفاده از دستگاه تشخیص فرکانس ریموت ها تشخیص دهید که این ریموت بلوتوثی است یا خیر. از دیگر راه های تشخیص ریموت بلوتوثی این است که شما میتوانید با استفاده از دستورالعمل هایی که در این مقاله بررسی شد اقدام به کپی کردن ریموت جدید به ریموت قدیمی کنید. زمانی که شما تشخیص دادید ریموت بلوتوثی است میتوانید برای ست كردن ريموت با درب پاركينگ اقدام کنید.

یکی از محصولاتی که به صورت تخصصی در مجموعه همتا تولید و عرضه میشود پرده برقی میباشد که با استفاده از ریموت جمع و باز میشود و میتواند میزان ورود نور به داخل ساختمان را کنترل کند. اگر با این محصول آشنایی زیادی ندارید و نمیدانید برای چه کاربرد هایی مورد استفاده قرار میگیرد و میخواهید مدل های متنوع این محصولات را به همراه قیمت و ویژگی هایشان ببینید میتوانید به صفحه پرده برقی مراجعه کنید. با خرید پرده برقی از مجموعه همتا میتوانید گارانتی معتبر دریافت کنید که این نشان دهنده کیفیت بالای پرده برقی میباشد و همچنین میتوانید از خدمات پس از فروش این محصول شامل نصب و تعمیرات نیز بهره مند شوید.

خام كردن ريموت لرنینگ

برای خام كردن ريموت لرنینگ شما نیاز است از طریق رسیور کرکره برقی اقدام کنید. در این راستا شما باید برای خام كردن ريموت بتا ۲۰۰۷ یا خام كردن ريموت بتا ۲۰۱۳ دکمه LRN را برای مدت زمان ۱۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در این زمان مشاهده خواهید کرد که چراغ ال ای دی روشن باقی میماند. در این مرحله از خام کردن ریموت لرنینگ شما میتوانید دکمه LRN را رها نمایید. با این کار تمام اطلاعات ریموت پاک میشود و شما میتوانید برای ست کردن ریموت اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه: برای بررسی هرچه بیشتر مقالات مرتبط به سایت شرکت همتا و همچنین مجله اینترنتی بیرام کبیر سر بزنید.

خام كردن ريموت بلوتوثی

تا این قسمت مقاله با طریقه خام كردن ريموت غیر بلوتوثی آشنا شدید و در این قسمت میخواهیم شما را با خام كردن ريموت بلوتوثی آشنا کنیم. در صورتی که ریموت ها مشکل پیدا کرده باشند و یا گم شده باشند و نیاز باشد ریموت جدیدی به لیست ریموت های درب پارکینگ افزوده شود نیاز است ابتدا خام کردن ریموت و سپس ست کردن ریموت انجام شود. خام کردن ریموت بلوتوثی برای مچ کردن ریموت جدید با فشردن و نگه داشتن تعدادی از دکمه های ریموت انجام میشود. برای خام كردن ريموت بلوتوثی شما باید دکمه های A و B ریموت را به صورت همزمان فشار دهید تا چراغ ریموت به صورت چشمک زن روشن شود. در مرحله بعد دکمه B را باید رها کنید تا ال ای دی خاموش گردد. در مرحله آخر خام کردن ریموت بلوتوثی باید دکمه B را برای ۱۰ مرتبه پشت هم فشار داده و رها کنید تا چراغ ال ای دی مجدد چشمک بزند. در این مرحله خام کردن ریموت بلوتوثی انجام شده است.

خام کردن انواع ریموت

به طور کلی خام کردن انواع ریموت میتواند به روش های مختلفی انجام شود. در یک روش شما میتوانید دکمه های بزرگ ریموت را برای ۲۰ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید و رها کنید تا اطلاعات ریموت پاک شود و ریموت آماده کددهی شود. طریقه مچ کردن ریموت را میتوانید از کارشناسان مجموعه همتا به صورت کامل یاد بگیرید.

روش دوم خام کردن انواع ریموت به این صورت است که دکمه بزرگ ریموت را برای ۳ الی ۵ ثانیه نگه میدارید. در این زمان مشاهده خواهید کرد که چراغ ریموت ۳ الی ۵ ثانیه چشمک میزند. در این مرحله دکمه سمت راست را نگه داشته و دکمه سمت چپ را پشت سر هم فشار میدهید. در این زمان چراغ ریموت به صورت پی در پی روشن و خاموش میشود که نشان دهنده خام شدن ریموت و آماده شدن آن برای کددهی میباشد.

پیشنهاد مطالعه: حتما مقالات علت پایین نیامدن کرکره برقی و همچنین گم شدن ریموت کرکره برقی را مطالعه کنید.

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با خام كردن ريموت غیر بلوتوثی آشنا کنیم و روش های مختلف خام کردن انواع ریموت بلوتوثی و غیر بلوتوثی را به شما آموزش دهیم. در صورتی که در مورد این مسئله و یا نحوه ست كردن ريموت با درب سوالی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است میتوانید با همکاران ما در مجموعه همتا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. مجموعه همتا بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک و پرده برقی میباشد که در زمینه خام کردن و تغییر کد ریموت این محصولات هم مشاوره به کاربران ارائه میدهد. شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۰۲۱۵۵۴۴۱۴۵۰ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ تماس بگیرید. همچنین میتوانید جهت مشاهده مدل های متنوع محصولات این مجموعه به وبسایت www.hamtadoor.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]