خرید مستقیم فرش کاشان از نمایشگاه فرش تهران
خرید مستقیم فرش کاشان از نمایشگاه فرش تهران
فرش یک جزء مهم در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها بوده و به‌ همین دلیل برای انتخاب آن باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت.

قیمت فرش موضوعی است که روی انتخاب نوع و اندازه محصول تاثیر زیادی می‌گذارد. فرش یک جزء مهم در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها بوده و به‌ همین دلیل برای انتخاب آن باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت.

امروزه مراکز بسیاری هستند که در زمینه عرضه انواع فرش‌های ماشینی فعالیت می‌کنند و ممکن است قیمت محصولاتشان با یکدیگر متفاوت باشد. نمایشگاه فرش ستاره کوروش در تهران‌پارس یکی از این مراکز است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی نمایشگاه فرش ستاره کوروش کاشان

نمایشگاه فرش ستاره کوروش کاشان یک مرکز فروش انواع فرش است که یکی از شعبه‌های آن در شهر تهران قرار دارد. در این نمایشگاه می‌توان قالی‌های ماشینی با طرح‌های متنوع را یافت که در سایزهای مختلف تولید شده‌‌اند؛ همچنین محصولات موجود در این مرکز، با قیمت کارخانه به‌فروش می رسند و به همین دلیل امکان خرید را برای همه افراد جامعه فراهم شده است.

کارخانه فرش کاشان یکی از معروف‌ترین تولید‌کنندگان فرش است و به‌دلیل عرضه محصولاتی باکیفیت بالا، مشتریان زیادی دارد. قالی‌های تولیدشده در این کارخانه از نظر نقش و طرح، بسیار متنوع هستند و نقشه‌هایشان نیز توسط طراحانی ماهر و باتجربه کشیده می‌شوند.

علی‌رغم اینکه قیمت فرش در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر پایین‌تر است، محصولات عرضه شده در آن از دوام بالایی برخوردار بوده و تا سالیان سال نیازی نیست هزینه‌های اضافی برای تعمیر آن صرف کنید؛ همچنین این فرش‌ها با استفاده از الیاف آکریلیک تولید می‌شوند که پرزدهی ندارند و در افراد، حساسیتی را به‌وجود نمی‌آورند.

خرید از این نمایشگاه، سبب حذف واسطه ها بین تولیدکننده و مشتری شده و به همین دلیل، مطمئن می‌شوید که محصولتان را با کم‌ترین قیمت ممکن خریده‌اید.

درصورتی‌که وقت ندارید تا برای خرید حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید یا می‌خواهید از جدیدترین قیمت فرش ۹ متری و همچنین قیمت فرش‌‌ ۱۲ متری مطلع شوید، می‌توانید به سایت کارخانه ستاره کوروش کاشان سری بزنید. در این سایت امکان ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه‌روز وجود دارد و می‌توانید بعد از جستجو میان فرش‌های موجود، محصول موردنظرتان را انتخاب کرده و در کم‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تمام فرش‌هایی که سفارش داده شده‌اند، کامل بسته‌بندی می‌شوند تا درهنگام جابه‌جایی، آسیبی نبینند. در سایت کارخانه فرش کوروش کاشان جشنواره‌هایی نیز برگزار می‌شوند که به مشتریان تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند.

برای فرش‌های موجود در نمایشگاه ستاره کوروش ضمانت‌نامه کیفی ۱۰ساله درنظر گرفته شده است؛ زیرا تمام آن‌ها از ۳ واحد کنترل کیفیت و سلامت عبور می‌کنند و قابلیت استفاده تا ۳۰ سال را دارند. اگر محصولی که دریافت کرده‌اید مشکلی دارد، می توانید تا یک ماه آن را به کارخانه بازگردانید یا آن را عوض کنید.

آدرس نمایشگاه فرش ستاره کوروش کاشان : تهران‌پارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهارراه ۱۳۵ و ۱۳۷، بالاتر از خیابان شفیعی مکرم ، پلاک ۷۸، نمایشگاه فرش کوروش.

انواع فرش‌های موجود در نمایشگاه فرش ستاره کوروش

در نمایشگاه فرش ستاره کوروش کاشان می‌توان جدیدترین مدل فرش پذیرایی یا دیگر انواع قالی را با هر طرح و رنگ و هر اندازه‌ای مشاهده کرد؛ بنابراین دست مشتریان در انتخاب محصول باز است و راحت‌تر می‌توانند قالی مورد نظرشان را پیدا کنند.

برخی از پرفروش‌ترین انواع فرش‌ها در این نمایشگاه عبارت‌اند از:

در تولید فرش‌های ماشینی ستاره کوروش سعی شده تا طرح‌های به‌کار رفته اصیل بوده و شبیه به قالی‌های دستباف باشند. طراحان این مجموعه در طراحی انواع فرش، از مدرن گرفته تا کلاسیک و سنتی فعالیت دارند؛ اما مشتریان از طرح‌های افشان، سروناز، نقش اصفهان، نقش طاووس، بهشت ترمه‌ای و کاشان گنبدی بیشتر استقبال کرده‌اند.

راهنمای خرید فرش ماشینی

هر کدام از قسمت‌های مختلف منزل از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار هستند و نوع چیدمان آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است؛ به همین دلیل در هنگام خرید فرش ماشینی برای هر بخش، باید نکات مهمی را به‌یاد داشته باشید:

  • میزان رفت‌وآمد در اتاق : افراد در مکان‌هایی مانند هال و آشپزخانه بیشتر از قسمت‌های دیگر رفت‌وآمد دارند و اگر فرشی که برای این مکان‌ها تهیه می‌کنید از استحکام کافی برخوردار نباشد، در مدت کوتاهی ظاهری کهنه به خود می‌گیرند و مجبور می‌شوید آن را با فرشی جدید جایگزین کنید.
  • رنگ فرش : موضوع مهم دیگر درباره انتخاب فرش، رنگ آن است. این مورد باید از جنبه‌های مختلفی بررسی شود؛ به‌عنوان مثال رنگ‌های تیره‌تر، چرک و لکه‌ها را کم‌تر نشان می‌دهند اما ازطرفی دیگر باعث تاریک شدن اتاق می‌شوند.

رنگ‌های روشن بیشتر برای اتاق‌‌ خواب و پذیرایی مناسب هستند.

  • پرزدهی فرش : دقت کنید که جنس فرش خریداری‌شده طوری نباشد که پرز بدهد. معمولا الیاف اکریلیک در روزهای اول استفاده کمی پرز می‌دهند اما به مرور زمان، این مشکلشان از بین می‌رود.
  • قیمت فرش : هر چقدر ظرافت، گره و تراکم فرش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. امروزه فرش‌های ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بالاترین قیمت را دارند؛ زیرا این‌گونه قالی‌ها بسیار نرم و لطیف بوده و از انعطاف‌پذیری بالای برخوردار هستند.

برای اطلاع از قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ به سایت کارخانه فرش کاشان مراجعه کنید.

  • دقت به سطح پشتی فرش : با نگاه کردن به سطح پشتی فرش می‌توانید از نبود رفو و پارگی در آن مطلع شوید.

بهترین فرش برای شما، آن فرشی است که با شرایط منزلتان هم‌خوانی داشته و از نخ‌های محکمی تولید شده باشد. مشورت گرفتن از افراد باتجربه می‌تواند به شما در تجربه خریدی رضایت‌بخش کمک کند.

راهنمای خرید فرش ماشینی

ویژگی‌های فرش ماشینی

ویژگی‌های فرش ماشینی را می‌توان از چند جنبه مورد بررسی قرار داد.

الیاف فرش

نوع الیاف فرش را می‌توان اصلی‌ترین ویژگی‌ آن برشمرد؛ زیرا میزان طول عمر و دوام فرش به این موضوع بستگی دارد.

معمولا برای بافتن قالی‌های ماشینی نخ‌های مصنوعی مانند آکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و بی‌سی‌اف به‌کار می‌روند. تفاوت این الیاف در میزان مقاومت، رنگ‌پذیری و لطافت باعث یکسان نبودن قیمت فرش‌ها شده است.

شانه و تراکم در فرش‌ها

شانه فرش، اصطلاحی است که به مقدار گره‌های عرضی موجود در هر متر اطلاق می‌شود. این مقدار برای گره‌های طولی، تراکم نامیده می‌شود.

شانه و تراکم در مشخصه‌هایی مانند ضخامت، ظرافت، وزن و قیمت فرش تاثیر بسیاری می‌گذارند.

برجسته یا ساده بودن فرش‌ها

برخی از فرش‌ها دارای طرح‌های برجسته‌ هستند و بعضی دیگر نیز، طراحی ساده‌ای دارند. این امر سلیقه‌ای است و تاثیری در کیفیت فرش ندارد.

جمع‌بندی

نمایشگاه فرش ستاره کوروش کاشان در تهران‌پارس قالی‌های ماشینی را با بالاترین کیفیت و تنوع طرح عرضه می‌کند. قیمت فرش در این نمایشگاه نسبت به فروشگاه‌های دیگر به‌صرفه‌تر است؛ زیرا در این مجموعه، واسطه‌ها حذف می‌شوند و محصول مستقیما از کارخانه به‌ دست مشتریان می‌رسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]