اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ محله امانیه محله‌ای واقع در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۳ تهران و دارای مساحتی حدود ۳۷۰هکتار است. این محله از شمال به اتوبان چمران و مدرس، از شرق به اتوبان مدرس، از جنوب به خیابانهای آرش، اسفندیار و نیایش محدود است. اگر قصد اجاره یک خانه در امانیه را دارید، گزارش امروز ما را از […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ محله امانیه محله‌ای واقع در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۳ تهران و دارای مساحتی حدود ۳۷۰هکتار است. این محله از شمال به اتوبان چمران و مدرس، از شرق به اتوبان مدرس، از جنوب به خیابانهای آرش، اسفندیار و نیایش محدود است. اگر قصد اجاره یک خانه در امانیه را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در امانیه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد در امانیه را دارید، یک واحد ۹۲ متری ۱۳ ساله که دو اتاق خواب دارد را با رهن ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۳۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در امانیه هستید می‌توانید یک خانه ۱۴۵ متری که سه اتاق خواب و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۳۷ میلیون تومانی در امانیه کرایه کنید.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۸۵ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۶۰ میلیون تومانی در امانیه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در امانیه با متراژ ۱۲۰ متر در حالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۳۴ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در امانیه به دنبال خانه چهار خوابه هستید باز یک واحد با متراژ ۱۸۸متر دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده ب۱۸۸ متر فول بازسازی کلید نزد اینجانب است،سالن L بزرگ قابل چیدمان برای سلیقه های مختلف،پنجره های قدی با نور عالی اتاقهای استاندارد در ابعاد مناسب با کمدهای عمیق فضای مستقل اتاقها جدا از سالن ،حیاط مشاع بزرگ لوکیشن عالی منطقه تنها چند قدم تا ورودی پارک ملت ،دسترسی بی نظیر به شمال ولیعصر و جردن،بدون سکونت مالک در ساختمان را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۹۵۰ میلیون تومان در امانیه کرایه کنید.

اگر واحدی با رهن کامل مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری نوساز با متراژ ۲۰۵ متر است و سه اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۵ میلیارد تومان در امانیه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در امانیه به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در امانیه
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
 امانیه ۹۲ ۲خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۸۹ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 امانیه ۱۴۵ ۳خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۳ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۷٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 امانیه ۱۸۵ ۲خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 امانیه ۲۰۵ ۳خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
 امانیه ۱۲۰ ۲خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۸ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 
امانیه ۱۳۶ ۳خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۵ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
امانیه ۱۴۰ ۳خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۸۷ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰
 امانیه ۱۸۸ ۴خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۷۷ ۱،۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در امانیه برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]