اقتصادآنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ پونک محله‌ای در شمال تهران است که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه در پونک را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در پونک با امکانات […]

اقتصادآنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ پونک محله‌ای در شمال تهران است که در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه در پونک را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در پونک با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد در پونک را دارید، یک واحد با متراژ ۱۰۳ متری ۱۶ ساله که انباری،آسانسور،پارکینگ و دو اتاق خواب دارد را با رهن ۱ میلیارد و اجاره ۱میلیونی تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در پونک هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه با متراژ ۹۰ متری را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۷ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی کرایه کنید.

اگر واحدی در پونک مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۸۹ متری است و دو  اتاق خواب دارد را با رهن ۸۰۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی قیمت گذاری شده است.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۲۳۵ متری هم می توانید به پونک مراجعه کنید در این محله واحد که سه اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۴ میلیارد تومان در پونک قیمت گذاری شده است.

واحد دیگری در پونک که سه اتاق خواب و آسانسور،انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره۱۸ میلیون تومانی کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری با متراژ ۹۵ متر در حالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و دو اتاق خواب داشته باشد، با پول پیش ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۲۵ میلیون تومان در  پونک برای اجاره آگهی شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در پونک به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در پونک
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
پونک ۱۰۳ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۶ ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱،۰۰۰،۰۰۰
پونک ۹۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۰ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۷،۵۰۰،۰۰۰
پونک ۸۹ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۳ ۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵،۰۰۰،۰۰۰
پونک ۱۱۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۸،۰۰۰،۰۰۰
پونک ۲۳۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پونک ۹۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۷ ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰
پونک ۵۸ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۹ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پونک ۸۰ ۲خوابه ۱۳۸۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در پونک برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]