به گزارش اقتصادآنلاین، رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن سامانه هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف غزه و حتی «دیمونا» در داخل اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.گزارش ها حاکی است که تعدادی از فلسطینیان از نوار غزه وارد داخل اراضی اشغالی شده‌اند. تصاویر منتشر شده از اطراف نوار غزه نشان می‌دهد خودرویی از نیروهای مقاومت […]

به گزارش اقتصادآنلاین، رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن سامانه هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف غزه و حتی «دیمونا» در داخل اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.گزارش ها حاکی است که تعدادی از فلسطینیان از نوار غزه وارد داخل اراضی اشغالی شده‌اند. تصاویر منتشر شده از اطراف نوار غزه نشان می‌دهد خودرویی از نیروهای مقاومت فلسطین از دیوار حائل عبور کرده و وارد اراضی اشغالی شده است.

بعد از این عملیات ، محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی سخنانی از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. او گفت که زمان، زمان اتحاد مقاومت است و هر کسی که سلاحی به دست دارد، بیرون بیاید و علیه اشغالگران دست به مقاومت بزند.

نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات امروز خود از اسارت نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در اطراف غزه خبر دادند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که شمار کشته‌ها و زخمی‌های حملات مقاومت بسیار گسترده است.

۲۲:۵۸- نتانیاهو: آنچه امروز رخ داد بی‌سابقه بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت امروز روز دردناک و سختی برای همه ما بود، حماس می‌خواهد همه ما را از بین ببرد، آنچه که امروز رخ داد بی‌سابقه بود.

وی افزود: به حماس می‌گویم که شما مسئول جان هر یک از اسرائیلی‌های موجود در دست خود هستید.

به گفته نتانیاهو این جنگ به طول خواهد انجامید، سخت خواهد بود و ما با دشواری‌هایی در آن مواجه خواهیم شد.

۲۲:۵۵- درگیری در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی

جوانان ساکن اراضی اشغالی در محله راس العامود در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

منابع محلی فلسطینی همچنین گزارش دادند که جوانان فلسطینی در شهر النقب در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از غزه خیابان‌ها را مسدود کرده و پرچم فلسطین را برافراشتند.

۲۲:۴۵- شبکه‌های اجتماعی اسرائیل مملو از آگهی‌ افراد گمشده!

پس از عملیات سهمگین «طوفان الاقصی» شمار زیادی از صهیونیست‌ها مفقود شده‌اند.

۲۲:۳۳- تاکید امیر عبداللهیان بر ضرورت انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از قدس در تماس تلفنی با همتای ترکیه‌ای

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هاکان فیدان وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه شامگاه شنبه ۱۵ مهرماه در یک گفت‌وگوی تلفنی، در خصوص تحولات جاری در صحنه فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

۲۲:۳۱- فرمانده عملیات سدیروت دستور منفجر کردن مرکز پلیس را صادر کرد  

شبکه تلویزیونی کان خبرداد، به زودی انفجار مهیبی این منطقه را در بر خواهد گرفت.

این رسانه عبری زبان فاش کرد به دلیل مقاومت شدید نیروهای فلسطینی موجود در داخل این مرکز و عدم امکان ورود بدون تلفات به این ساختمان ، دستور داد، این ساختمان را به طور کامل منفجر کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]