به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حماس طی بیانیه‌ای ویدئویی اعلام کرد که تا زمانی که فلسطین زیر آتش رژیم صهیونیستی باشد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد. به نقل از سی‌ان‌ان، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام، گفت: «مشخص شده است که گروگان‌های دشمن به اندازه مردم ما با توجه به تجاوز به نوار غزه […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حماس طی بیانیه‌ای ویدئویی اعلام کرد که تا زمانی که فلسطین زیر آتش رژیم صهیونیستی باشد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد.

به نقل از سی‌ان‌ان، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام، گفت: «مشخص شده است که گروگان‌های دشمن به اندازه مردم ما با توجه به تجاوز به نوار غزه در معرض خطر هستند. ما تأیید می‌کنیم که در سایه تجاوز یا در سایه نبرد، درباره مسأله گروگان‌ها مذاکره نخواهیم کرد.»

ابوعبیده افزود که گردان‌های القسام تعداد بسیار زیادی از گروگان‌ها را در بازداشتگاه‌ها نگه می‌دارد و تعدادی نیز کشته شده‌اند.

وی در ادامه گفت که حمله حماس پس از سال‌ها برنامه‌ریزی و تدارک آغاز شد. عملیات «طوفان الاقصی» پس از آن آغاز شد که ظلم رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تجاوز به آن و مردم ما در همه جا به اوج خود رسید.

ابوعبیده ادامه داد: «اسرائیل طی دو سال گذشته جان صدها فلسطینی را گرفته و هزاران فلسطینی را مجروح کرده است، اما همچنان عضو سازمان ملل متحد است و از ایالات متحده برای کشتن کودکان و تخریب خانه‌ها سلاح دریافت می‌کند».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]