به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هالوی در اولین بیانیه عمومی خود از زمان عملیات طوفان‌الاقصی به ناتوانی این رژیم در جلوگیری از حملات حماس اعتراف کرد. او گفت: ارتش اسرائیل مسئول امنیت این سرزمین و مردمانش است. ما در صبح روز شنبه در حوالی نوار غزه نتوانستیم از عهده این کار بربیاییم. ما […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هالوی در اولین بیانیه عمومی خود از زمان عملیات طوفان‌الاقصی به ناتوانی این رژیم در جلوگیری از حملات حماس اعتراف کرد.

او گفت: ارتش اسرائیل مسئول امنیت این سرزمین و مردمانش است. ما در صبح روز شنبه در حوالی نوار غزه نتوانستیم از عهده این کار بربیاییم. ما از این مسئله درس خواهیم گرفت و در این زمینه تحقیقاتی انجام خواهیم داد ولی حال زمان جنگ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج روز از عملیات حماس علیه این رژیم می‌گذرد، ادعا کرد که نیروهای این رژیم با «تروریست‌هایی که اعمالی شنیع مرتکب شده‌اند» می‌جنگند.

این مقام صهیونیستی گفت «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه مسئول حملات روز شنبه بود و مدعی شد که او و تیمش «محکوم به فنا هستند».

او ادامه داد: ما به آن‌ها حمله می‌کنیم و آن‌ها و سیستم‌شان را از بین می‌بریم.

هالوی در ادامه با اشاره به جنایت‌های این رژیم علیه مردم فلسطین گفت: غزه دیگر همانند قبل به نظر نخواهد رسید.

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای ششمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات خبر داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]