اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ این سوال که “کدام سری از گوشی سامسونگ بهتره” برای بسیاری از افرادی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارند ایجاد می شود. به عنوان جمع بندی می توان گفت که اگر به دنبال خرید یک گوشی گران قیمت و پرچمدار از […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ این سوال که “کدام سری از گوشی سامسونگ بهتره” برای بسیاری از افرادی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارند ایجاد می شود.

به عنوان جمع بندی می توان گفت که اگر به دنبال خرید یک گوشی گران قیمت و پرچمدار از برند سامسونگ هستید، پیشنهاد می کنیم بین جدیدترین گوشی های سری S و Z این کمپانی به دنبال انتخاب گوشی باشید. اگر طرفدار گوشی های تاشو هستید، تنها سری گوشی سامسونگ که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد سری S است. اگر می خواهید با استایلوس S Pen کار کنید، از گوشی های سری S اولترا مثل S۲۲ Ultra یا S۲۳ اولترا خرید کنید.

در صورتی که قصد خرید گوشی میان رده با کیفیت دارید، گوشی های سری A و M برای شما مناسب هستند. اگر پشتیبانی نرم افزاری و پیدا کردن قطعات جانبی و اکسسوری برای شما مهم است، سری A سامسونگ را به شما پیشنهاد می دهیم. در نهایت اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت و ساده هستید، گوشی های پایین رده سری A و F سامسونگ را در نظر داشته باشید.

در بازار موبایل قیمت گوشی سامسونگ مدل  Galaxy A۱۴ دو سیم کارت  با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت  مبلغ ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی مدل Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت  ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ
مدل ظرفیت دوربین/ مگاپیکسل قیمت / تومان
 Galaxy A۱۴ دو سیم کارت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰

۴,۸۰۰,۰۰۰

 Galaxy A۵۴ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰

۱۶,۰۰۰,۰۰۰

 Galaxy A۳۴ ۵G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸

۱۰,۸۰۰,۰۰۰

 Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰

۸۰,۸۰۰,۰۰۰

Galaxy Z Fold۴ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰

۶۲,۶۰۰,۰۰۰

Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۲۰۰ ۵۲,۰۰۰,۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]