اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ماشین ظرفشویی علاوه بر شستن و برق انداختن ظروف کاربردهای دیگری نیز دارد. شاید تا به حال از ماشین ظرفشویی برای شستن میوه و سبزی استفاده نکرده باشید، شاید هم جز آن دسته از افرادی باشید که به بهترین نحو از تکنولوژی های مدرن امروزی استفاده می کنند. باید بدانید […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ماشین ظرفشویی علاوه بر شستن و برق انداختن ظروف کاربردهای دیگری نیز دارد. شاید تا به حال از ماشین ظرفشویی برای شستن میوه و سبزی استفاده نکرده باشید، شاید هم جز آن دسته از افرادی باشید که به بهترین نحو از تکنولوژی های مدرن امروزی استفاده می کنند. باید بدانید که شستن میوه ها و سبزیجات در ماشین ظرفشویی می تواند تا حدود زیادی کار شما را ساده کند و سرعت انجام کارهای روزمره شما را افزایش دهید. انجام دادن این کار بسیار ساده است و تنها باید از چند دستورالعمل ساده و نکته هایی مهم پیروی کنید. با شستن میوه و سبزی در ماشین ظرفشویی می توانید تا حدود زیادی در وقت و مقدار مصرف آب صرفه جویی کنید.

ماشین ظرفشویی را رو برنامه مناسب تنظیم کنید

برای شستن میوه و سبزی در ماشین ظرفشویی باید از برنامه مشخصی استفاده کنید. در برخی از برندهای ماشین ظرفشویی مثل سامسونگ و ال جی یک برنامه با نام پیش شستشو یا prewash مشخص شده است. این برنامه برای شستن میوه و سبزیجات طراحی شده است. استفاده از برنامه آبکشی یا rinse نیز گزینه خوبی برای شستن میوه و سبزی محسوب می شود.

دمای آب را روی دمای سرد تنظیم کنید

برای شستن میوه و سبزیجات باید از دمای سرد آب استفاده کنید. گرم بودن آب موجب می شود تا میوه ها و سبزی ها بعد از شستشو پلاسیده و خراب شوند.

زمان شستشو را روی کمترین مقدار تنظیم کنید

نکته دیگری که باید در مورد نحوه شستن میوه و سبزی در ماشین ظرفشویی بدانید، انتخاب یک برنامه با مدت زمان پایین است. شستن میوه و سبزی در ماشین نباید بیشتر از ۱۵ دقیقه طول بکشد. از طرف دیگر زمان کمتر از ۷ دقیقه نیز برای شستشوی میوه و سبزی مناسب نیست بنابراین سعی کنید از ۷ تا ۱۵ دقیقه زمان برای شستن میوه و سبزیجات انتخاب نمایید.

طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، ماشین‌ ظرفشویی پاکشوما با ظرفیت ۱۴ نفره مبلغ ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت ماشین ظرفشویی دوو با ظرفیت ۱۵ نفره حدودا مبلغ ۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

لازم به ذکر است اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

 جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع ماشین ظرفشویی
برند مدل ظرفیت / نفره قیمت / تومان
پاکشوما MDF – ۱۵۳۰۶ W ۱۵ ۲۸,۶۰۰,۰۰۰
پاکشوما MDF-۱۴۳۰۱ ۱۴

۲۴,۲۰۰,۰۰۰

ریتون  RFD-۱۴۶۳W/SS ۱۴

۲۸,۹۰۰,۰۰۰

کندی  CDM – ۱۵۲۳ S ۱۵

۳۰,۴۰۰,۰۰۰

دوو  DW-۲۵۶۲ ۱۵

۳۹,۹۰۰,۰۰۰

ویرپول  WFC-۳C۲۶FX ۱۴

۳۹,۹۵۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]