اقتصاد آنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ برای رهن و اجاره آپارتمان نقلی در مشهد مبلغی بین ۱۰۰ میلیون تومان تا ۵۵۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد، برای اجاره هم حدود ۲.۵میلیون تا ۸.۵ میلیون تومان باید هزینه در نظر داشته باشید. برای رهن و اجاره یک واحد نقلی ۶۲ متری در الهیه که در سال […]

اقتصاد آنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛ برای رهن و اجاره آپارتمان نقلی در مشهد مبلغی بین ۱۰۰ میلیون تومان تا ۵۵۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد، برای اجاره هم حدود ۲.۵میلیون تا ۸.۵ میلیون تومان باید هزینه در نظر داشته باشید.

برای رهن و اجاره یک واحد نقلی ۶۲ متری در الهیه که در سال ۹۳ ساخته شده است و تمام امکانات را دارد باید ۲۱۰ میلیون تومان پول رهن بدهید.

اجاره واحد ۶۳ متری در هاشمیه که ۱ خوابه باشد و آسانسور هم داشته باشد نیز به ۳۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد با این قیمت رهن باید ۸ میلیونو ۶۰۰ هزار تومان هم اجاره پرداخت کنید. 

واحدهای کوچکتر نیز در محله سیدی یک ساختمان ۲ ساله با متراژ ۵۰ متر با رهن کامل ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

واحد ۶۵ متری ۱ خوابه در در دروی که یک اتاق خواب دارد  به ۱۰۰ میلیون تومان برای ودیعه و ۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره نیاز دارد.

همچنین رهن و اجاره یک واحد ۵۵ متری در محله قاسم‌آباد با رهن ۴۰ میلیون و اجاره ۴ میلیونو ۵۰۰ هزارتومانی امکان پذیر است این آپارتمان که۱ خوابه است اما باید در نظر داشته باشید که ۶ سال از ساخت آن می گذرد.

واحدهای با متراژ ۵۰ متر محله الهیه نیز همانطور که ذکر شد با قیمت های بالایی اجاره داده می شوند؛ اگر بخواهید یک واحد ۵۰ متری ۱۴ ساله یک خوابه بدون آسانسور و انباری را در این منطقه اجاره کنید باید ۱۴۰ میلیون تومان پول رهن بپردازید با این مبلغ و اجاره ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی می توانید این خانه را کرایه کنید.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در مشهد
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
الهیه ۶۲ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور، انباری ۱۳۹۳ ۲۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
هاشمیه ۶۳ ۱خوابه،آسانسور ۱۳۹۵ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۸٬۶۰۰٬۰۰۰ 
دروی ۶۵ ۱خوابه ۱۳۹۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ 
الهیه ۵۰ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۸ ۱۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ 
مطهری جنوبی ۶۵ ۱خوابه،آسانسور، انباری ۱۳۹۵ ۵۵۰،۰۰۰،۰۰۰
 قاسم‌آباد ۵۵ ۱خوابه ۱۳۹۴ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ 
 سیدی ۵۰ ۱۴۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مشهد آ برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]