به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، همه در جریان مشکلات به وجود آمده بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس هستند و یحیی به همین خاطر چند روزی به نشانه قهر در تمرینات شرکت نکرد. در بازگشت به تمرینات باز هم اوضاع پرسپولیس تغییری نکرد و فعلا خبری از حل مشکلات مالی از سوی مدیران […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، همه در جریان مشکلات به وجود آمده بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس هستند و یحیی به همین خاطر چند روزی به نشانه قهر در تمرینات شرکت نکرد. در بازگشت به تمرینات باز هم اوضاع پرسپولیس تغییری نکرد و فعلا خبری از حل مشکلات مالی از سوی مدیران باشگاه نیست.

هرچند گل‌محمدی در بازی با پیکان روی نیمکت نشست و تیمش را هدایت کرد ولی در تمرینات قبل از بازی مقابل پیکان یحیی بیشتر در دفترش مشغول به کار بود و خیلی رد زمین تمرین حاضر نمی‌شد. همه کاره تمرینات پرسپولیس اما اوسمار ویه را مربی برزیلی قرمزها بود.

مربی که طراح اصلی تمرینات پرسپولیس است و نقش ویژه‌ای این روزها در این تیم دارد. بازیکنان پرسپولیس هم علاقه زیادی به اوسمار دارند و با او راحت هستند. دستیار برزیلی یحیی در دو سال اخیر کمک زیادی به او کرده و نزدیکان پرسپولیس می‌گویند به لحاظ فنی او بسیار کاربلد و حرفه‌ای است.

گل‌محمدی هم رابطه خوبی با این مربی دارد و در اکثر اوقات هم با او مشورت می‌کند. این روزها در تمرین پرسپولیس بیشتر از اوسمار می‌بینیم و می‌شنویم و مشخص است او نفر اول تمرینات بعد از یحیی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]