اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت شوکوپارس با نماد غشوکو نسبت به افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین نرخ محصولات خود اطلاع‌رسانی کرده است. نرخ مواد اولیه‌ای همچون مغز فندوق، شیرخشک، پوره هلو و اسانس مایع برای این شرکت افزایش یافته است که ۱۷ درصد کل بهای تمام شده شرکت […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت شوکوپارس با نماد غشوکو نسبت به افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین نرخ محصولات خود اطلاع‌رسانی کرده است.

نرخ مواد اولیه‌ای همچون مغز فندوق، شیرخشک، پوره هلو و اسانس مایع برای این شرکت افزایش یافته است که ۱۷ درصد کل بهای تمام شده شرکت را شامل می‌شود.

همچنین نرخ انواع آبمیوه آدامس و پودر ژله نیز در راستای افزایش نرخ مواد اولیه افزایش یافته است که ۶۹ درصد فروش کل شرکت را تشکیل می‌دهد.

وبهمن

تغییر درصد مالکیت سهامدار عمده:

با توجه به اینکه شرکت گروه بهمن بر روی تعداد ۱،۸۶۰،۴۶۵،۱۱۷ سهم شرکت سرمایه گذاری بهمن اوراق اختیار فروش تبعی منتشر نموده است سهام مزبور به صندوق های سرمایه گذاری ثابت حامی ، سرمایه گذاری افرا نماد پایدار ، سرمایه گذاری سپید دماوند و سایر صندوق های با درآمد ثابت منتقل شده است و درصد مالکیت سهام شرکت گروه بهمن در شرکت سرمایه گذاری بهمن از ۵۷.۷۳ درصد به ۴۴.۴۴ درصد کاهش یافته است. لازم به ذکر است سهام مزبور در سررسید پس از تسویه نهایی مجددا به نام شرکت گروه بهمن منتقل می گردد.

غشوکو

تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه:

نوع مواد اولیه:
بیس آدامس ، مغز فندوق، شیر خشک ، پوره هلو . اسانس مایع آدامس

قیمت قبلی: ۲,۶۸۶,۱۰۰ ریال

قیمت جدید: ۳,۶۸۴,۲۰۰ ریال

نسبت بهای تمام شده خدمات به کل بهای تمام شده: ۱۷ درصد

غشوکو

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول: انواع آبمیوه، آدامس، پودر ژله، پودر دسر فوری و کرم تیوپ

نرخ قبلی: ۹۵,۳۰۰ ریال

نرخ جدید: ۱۲۸,۰۰۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد: ۶۹ درصد

وبصادر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

دلایل افزایش ۲۹۸ درصدی سود خالص:

خالص درآمد تسهیلات و سرمایه‌گذاری با بهبود فرآیند اعطای تسهیلات، کنترل سود پرداختی به سپرده‌ها و تمرکز بر سودآوری در بخش فعالیت‌های عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۵۶ درصد رشد یافته است.

ازر طرف دیگر هزینه مطالبات مشکوک الوصول به منظور پوشش ریسک اعتباری و مطابق بخشنامه‌های بانک مرکزی معادل ۴۶۴ درصد افزایش یافته است.

خمحرکه

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول: چرخدنده تیبا

نرخ قبلی : ۲۰,۹۵۶,۶۰۰ ریال

نرخ جدید: ۲۶,۹۵۵,۲۶۰ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد: ۵درصد

در راستای رعایت ماده ۱۳ دستور العمل اجرایی افشاء اطلاعات شرکت های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ، پس از پیگیری های صورت گرفته ، شرکت صنعتی نیرومحرکه موفق به اخذ تعدیل در نرخ های فروش از شرکت مگاموتور شده است که مبلغ ۱۹۴،۴۷۳ میلیون ریال در میزان فروش و سود شرکت تاثیر داشته است.

خمحرکه

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول: گیربکس شش دنده

نرخ قبلی: ۸۶,۹۷۲,۰۷۴ ریال

نرخ جدید: ۸۷,۶۴۱,۹۴۵ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد: ۳درصد

شرکت ساپکوافزایش قیمتی بیش از ۱۰درصد از بابت اقلام تبادلی به قیمت فروش محصولات گیربکس ۶ دنده و به همین میزان به قیمت مواد اولیه خریداری شده از شرکت فوق اضافه نموده است که هیچگونه تاثیری در سود وزیان شرکت نخواهد داشت.

جم

تعلیق بخشی از فعالیت های شرکت به دلیل انجام تعمیرات اساسی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]