مهمان‌نوازی مردم شهریار از زائران پاکستانی
مهمان‌نوازی مردم شهریار از زائران پاکستانی

مردم باغستان شهریار از زائران لاهور پاکستان که در مسیر شرکت در مراسم اربعین حسینی بودند، میزبانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، گروهی از زائران اربعین حسینی که از پاکستان برای پیاده‌روی اربعین به سمت کربلا عازم بودند، شب گذشته مهمان‌ مردم خادم آباد باغستان شهریار بودند.

ماجرای زائران پاکستانی این بود که از مرز میرجاوه وارد ایران شده و پس از زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به زیارت امام رضا(ع) در مشهد رفتند و سپس جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) به حرم امام راحل آمده و در ادامه به کربلای ایران رفته و مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت کردند. 

در ادامه مسیر سمت سه راه شهریار اتوبوس آنها در خادم آباد باغستان خراب شده و دچار نقص فنی می‌شود و در آنجا با یکی از اهالی باغستان ارتباط گرفته و سفر سه هزار کیلومتری خود را به سمت کربلا تعریف می‌کنند و این جریان به فرماندار به‌عنوان رییس ستاد اربعین و همچنین مسوول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین شهریار اطلاع رسانی می‌شود.

با پیگیری‌های فرماندار و هماهنگی مسوول ستاد عتبات عالیات غرب استان تهران و امام جماعت و‌ هیئت امنای حسینیه قائم، اقدامات لازم جهت اسکان و تغذیه زائران انجام شد و مردم خادم‌آباد شهریار از زائران پاکستانی پذیرایی کرده تا پس از رفع نقص فنی خودرو آنان را به سمت کربلا و ادامه مسیر بدرقه کنند.

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]