موضوع حضور فونیکس در نمایشگاه امسال «ترسیم زندگی بدون مرز» است، که از تعهد این برند به پیشبرد مرزهای نوآوری، لوکس بودن و سازگاری با محیط زیست حکایت دارد. آریزو ۶ جی تی: تعریف مجدد برتری در عملکرد و طراحیفونیکس که به تازگی با برگزاری تست درایو محصول جدید خود، هیجانی را برای علاقه‌مندان به […]

موضوع حضور فونیکس در نمایشگاه امسال «ترسیم زندگی بدون مرز» است، که از تعهد این برند به پیشبرد مرزهای نوآوری، لوکس بودن و سازگاری با محیط زیست حکایت دارد.

آریزو ۶ جی تی: تعریف مجدد برتری در عملکرد و طراحی
فونیکس که به تازگی با برگزاری تست درایو محصول جدید خود، هیجانی را برای علاقه‌مندان به این محصول اسپرت ایجاد کرده، محصولی با استانداردهای جدید را برای صنعت خودرو تدارک دیده است. آریزو ۶ جی‌تی با داشتن رکورد شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۷ ثانیه در میان خودروهای مونتاژی، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته سیستم های کمک راننده (ADAS)، به عنوان سریع ترین سدان مونتاژی کشور شناخته می شود. جدیدترین عضو خانواده فونیکس، تلفیقی از قدرت و فناوری‌های پیشرفته است که تجربه رانندگی بی نظیری را ارائه می‌دهد.
 

رونمایی از آریزو 6 GT و نمایش فناوری PHEV در نمایشگاه خودرو اصفهان

فناوری PHEV: تعهد فونیکس به پایداری
علاوه بر رونمایی از Arrizo6GT، فونیکس فناوری پیشرفته پلاگین هیبرید (PHEV) را که چندی پیش در قالب اولین خودروی پلاگین هیبرید مونتاژی با نام تیگو ۸ پرو e پلاس از آن رونمایی کرد، به نمایش خواهد گذاشت. فونیکس، بخش مهمی از توان خود را به راه حل های سازگار با محیط زیست معطوف کرده و ارائه خودرویی با فناوری PHEV نشان دهنده گام مهمی در تعهد این برند به تجربه سازگاری با محیط زیست است. بازدیدکنندگان از نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا ویژگی‌های سازگار با محیط زیست و پیشرفت‌های تکنولوژیکی فونیکس را از نزدیک لمس کنند.

رونمایی از آریزو 6 GT و نمایش فناوری PHEV در نمایشگاه خودرو اصفهان 

به گفته مسئولان این برند، فونیکس بر شعار «ترسیم زندگی بدون مرز» متمرکز است و اقدامات اخیر نیز گواهی بر ارائه تجربیات خارق العاده‌ای از سواری با خودروهای این برند برای مشتریان و ترکیب آن با عملکرد کم نظیر، حس لوکس بودن و مسئولیت زیست محیطی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات فونیکس می توانید به وبسایت رسمی این برند به آدرس fownix.com مراجعه کنید.
در همین راستا از اصحاب رسانه و علاقه مندان به خودرو دعوت می‌شود از ۱۶ تا ۱۹ آبان از غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان بازدید کنند. Arrizo6GT  را کاوش کرده و آینده رانندگی را با فناوری پیشرفته PHEV  فونیکس، کشف نمایند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]