به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو  موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو  موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو روز ۲۹ مهر ماه به مردی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک شدند افزود: مراقبت های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می کنند و سریعا وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر کردند.

 فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم ۳۴۳ گرم طلا سرقتی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد و متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت به روش طلاقاپی در ایستگاه های مترو تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]