ورود نمایندگان مجلس به اعتراضات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری
ورود نمایندگان مجلس به اعتراضات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری

تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به وزیر آموزش وپرورش خواستار بازنگری در نتایج آزمون استخدامی آموزگاری شدند.

به گزارش نبض بازار،تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای به وزیر آموزش وپرورش خواهان بازنگری در نتایج آزمون استخدامی آموزگاری با تاثیر ۶۰ درصدی نمره کتبی، ۴۰درصدی مصاحبه و نیز افزایش سهمیه در برخی مناطق شده اند که در مرحله قبل کمتر در نظر گرفته شده بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار ورود وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی به موضوع نتایج آزمون آموزگاری و رسیدگی به اعتراضات نسبت به این موضوع شد.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در جلسه نوبت عصر امروز دوشنبه مجلس در اخطاری اظهار کرد: طی ۳ روز گذشته نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش آموزگاری اعلام شده‌ است که اعتراضات زیادی را به دنبال داشته‌ است.

وی تاکید کرد: بر خلاف اصول ۳، ۲۸ و ۳۰ قانون اساسی متاسفانه در مجموع سازمان اداری استخدامی کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش شرایط بسیار حساسی نیاز به نیروی انسانی، احساس نمی‌شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در نتایج اعلام شده اعتراضات به دو موضوع است؛ یکی محاسبه نمره حداقل و دیگر اینکه ۶۰ درصد ارزیابی نتایج این آزمون به کانون‌های ارزیابی که مجموعه‌های انسانی هستند، سپرده شده است. وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری استخدامی باید خطای انسانی که رخ داده و دلخوری بسیاری که ایجاد شده را جبران نمایند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]