فروش ویژه دمپایی مردانه (luxury) در قم + عکس ۱۴۰۲
فروش ویژه دمپایی مردانه (luxury) در قم + عکس ۱۴۰۲
در حال حاضر در بسیاری از شهرهای ایران، مراکز مختلفی به فروش ویژه دمپایی مردانه می پردازند که خریداران می توانند به آن ها مراجعه کرده و نیاز خود را تامین کنند.

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای ایران، مراکز مختلفی به فروش ویژه دمپایی مردانه می پردازند که خریداران می توانند به آن ها مراجعه کرده و نیاز خود را تامین کنند.

حال آن که خریدارانی که به خرید عمده نیاز دارند باید مراکز پخش دمپایی را برای خرید انتخاب نمایند چرا که آن ها انواع دمپایی را به صورت عمده با قیمت ارزان ارئه می دهند.

آشنایی با انواع دمپایی مردانه

خوشبختانه امروزه دمپایی ها در انواع و اقسام مدل ها تولید می شوند و تنوع دمپایی مردانه باعث شده است که آقایان به وفور از آن استفاده کنند.

با تحقیقات کلی محققان ما در بازار متوجه شدیم که اکثر دمپایی های مردانه به دو صورت پلاستیکی و طبی تولید می شوند که دمپایی پلاستیکی بیشتر به عنوان دمپایی روفرشی استفاده می شود و دمپایی طبی برای بیرون از خانه نیز کاربرد دارد.

مواد اولیه ای که برای این دو مدل دمپایی طبی و پلاستیکی استفاده می شود متغیر هستند اما برای خرید سعی کنید جنس های درجه یک و با کیفیت را خریداری کنید.

معرفی ۲ مدل دمپایی مردانه پلاستیکی

در این قسمت ۲ مدل دمپایی مردانه لاکچری را به شما عزیزان معرفی می کنیم که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.

دمپایی مردانه پلاستیکی مدل ریبوک:

  • در چهار سایز مردانه، میانه، پسرانه و بچه گانه تولید می شود.
  • جنس این مدل AirBlowing است.
  • رنگ این دمپایی مشکی است که مارک ریبوکی که بر روی آن قرار دارد، مختلف است.
  • قیمت آن بر اساس سایزی که دارد از ۳۹٫۹۰۰ تا ۵۵٫۹۰۰ متغیر است.

دمپایی مردانه پلاستیکی مدل فرهاد:

  • از سایز ۲۵ تا ۴۵ موجود است و به همین دلیل هر فردی با هر سنی می تواند از آن استفاده کند.
  • رنگ بندی این مدل به دو صورت الوان تیره و روشن است.
  • قیمت آن از ۴۹٫۰۰۰ تا ۶۶٫۰۰۰ تومان است.

دمپایی مردانه پلاستیکی مدل فرهاد

جدیدترین دمپایی مردانه طبی موجود در بازار

تمام مغازه داران و فروشگاه ها که خرید خود را عمده انجام می دهند همیشه برای جذب مشتریان بیشتر به دنبال مدل های متنوع دمپایی مردانه طبی هستند به همین دلیل کارخانه دمپایی سعی می کند روز به روز مدل های جدیدی تولید و روانه بازار کند.

محققان ما انواع دمپایی طبی را در بازار شناسایی کردند و طبق نتایج بررسی شده جدیدترین مدل هایی که به تازگی وارد بازار شده اند عبارتند از:

  • دمپایی طبی مدل شهاب
  • دمپایی طبی مدل آرمان
  • دمپایی طبی مدل کاوه

فروش ویژه دمپایی مردانه (luxury) در قم + عکس 1402

وضعیت بازار دمپایی در ایران

کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه دمپایی دارند این سوال را برای آن ها مطرح می شود که وضعیت بازار دمپایی در ایران چگونه است؟

ما جواب این سوال را با توجه به تحقیقات کاملی که داشته ایم در اختیار شما می گذاریم.

با توجه به این که دمپایی از کالاهایی است که به مرور زمان خراب نمی شود و همه افراد در طول روز از آن استفاده می کنند برای خرید و فروش بسیار مناسب می باشد.

قیمت دمپایی مردانه بسیار مناسب است و اگر آن را به صورت عمده خریداری کنید، با فروش تکی آن می توانید سود بالایی به دست آورید.

وضعیت بازار دمپایی در ایران

مرکز فروش عمده دمپایی مردانه در قم

بسیاری از مراکز در قم اقدام به فروش دمپایی عمده کرده اند چرا که تولیدکنندگان زیادی در این شهر وجود دارد و به دلیل رقابتی که با یکدیگر دارند انواع دمپایی را با قیمت ارزان عرضه می کنند.

با بررسی ما شرکت رکاب در قم نمایندگی بهترین کارخانه ها را در قم دارا می باشد و شما می توانید از طریق این مرکز نیاز خود را تامین کنید.

برای ارتباط گرفتن با این شرکت فقط کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]