به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در مجلس عوام این کشور گفت: دولت انگلیس همچنان بر توانایی اوکراین برای دفاع از خود تمرکز دارد. من به طور منظم در این باره با ریشی سوناک و گرنت شپس، نخست‌وزیر و وزیر دفاع انگلیس گفت‌وگو می‌کنم. وی افزود: همچنان به گفت‌وگوهای […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در مجلس عوام این کشور گفت: دولت انگلیس همچنان بر توانایی اوکراین برای دفاع از خود تمرکز دارد. من به طور منظم در این باره با ریشی سوناک و گرنت شپس، نخست‌وزیر و وزیر دفاع انگلیس گفت‌وگو می‌کنم.

وی افزود: همچنان به گفت‌وگوهای منظم خود با دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین ادامه می‌دهم.

وزیر خارجه انگلیس همچنین گفت که گرچه شاید مناقشه اوکراین به طور موقت از سرتیتر خبرهای انگلیس دور شده باشد، اما هنوز در ذهن دولت این کشور قرار دارد.

با تداوم جنگ اوکراین و داغ شدن درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و غزه، سیاستمداران غربی با این پرسش مواجه هستند که آیا توان حمایت نظامی هم‌زمان از تل‌آویو و اوکراین را دارند یا خیر.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. اسرائیل در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

جنگ غزه امروز (سه‌شنبه) وارد هجدهمین روز خود شد و بر اساس تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت غزه تعداد شهدا به ۵۷۹۱ تن و تعداد زخمی‌ها به بیس از ۱۸۰۰ تن رسیده است.

طبق بیانیه وزارت بهداشت غزه، از بین شهدا ۲۳۶۰ تن کودک و ۱۲۹۲ تن زن هستند. اشغالگران در ساعات گذشته ۴۷ کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی انجام دادند که ۷۰۴ شهید برجای گذاشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]