به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مابه التفاوت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن، به متقاضیان در همه شهرها و استان‌ها پرداخت می‌شود.نوروزی افزود: با دستور رئیس جمهور و مصوبه شورای عالی مسکن، تسهیلات ساخت واحدها در نهضت ملی مسکن، در […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مابه التفاوت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن، به متقاضیان در همه شهرها و استان‌ها پرداخت می‌شود.
نوروزی افزود: با دستور رئیس جمهور و مصوبه شورای عالی مسکن، تسهیلات ساخت واحدها در نهضت ملی مسکن، در همه شهرها و استان‌ها به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و مابه التفاوت آن به همه متقاضیان پرداخت می‌شود.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع، شامل طرح‌های خودمالکی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن، واحدهای مسکونی در بافت فرسوده و واحدهای مسکونی ویژه نیروهای مسلح می‌شود.
پیش از این، تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، در استان تهران ۴۵۰ میلیون، در مراکز استان‌ها ۳۵۰ و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]