حزب الله لبنان اعلام کرد مواضع اشغالگران صهیونیست در منطقه تله الکوبرا، رامیا و رویسات العلم را هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، رسانه های لبنانی اعلام کردند مقاومت اسلامی (حزب الله) لبنان گفت که محل تجمع نظامیان اشغالگر صهیونیست در منطقه تله الکوبرا را با دو موشک برکان هدف قرار داده است که موشک ها مستقیما به هدف مورد نظر اصابت کردند.
مجاهدان حزب الله همچنین بعد از ظهر امروز شنبه موقعیت رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و در عملیات دیگری دو فروند موشک به طرف موقعیت رویسات العلم در بلندی های کفرشوبا شلیک کردند.
در مقابل؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد اهدافی را در چهار منطقه مختلف در جنوب لبنان بمباران کرده است.
منابع رسانه ای در این باره گزارش دادند هواپیماهای رژیم اشغالگر صهیونیستی، روستای بلیدا در جنوب لبنان را بمباران کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز شنبه اعلام کرد هواپیماهایش شب گذشته منطقه جبل بلاط در شهر جبیل و منطقه عیتا الشعب را بمباران کردند. همچنین توپخانه این رژیم به منطقه حانین و مروحین از توابع شهر صور حمله کردند.
صبح امروز شنبه نیز، رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد دو موشک شلیک شده از لبنان در منطقه ای در اطراف ادمیت در الجلیل غربی فرود آمدند.
مقاومت اسلامی (حزب الله لبنان) دیروز جمعه از حمله به مقر فرماندهی شورای منطقه ای اشغالگران در منطقه کریات شمونه با استفاده از دو پهپاد خبر داده بود.
مقاومت لبنان، همچنین ۱۲ موقعیت نظامی اشغالگران در نزدیکی مرز با لبنان و مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده بود. حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد رزمندگانش پایگاه کیلع در منطقه اشغالی جولان را با ده ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کردند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]