اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت تولید دارو با نماد دتولید نسبت به افزایش قیمت محصولات خود شفاف‌سازی کرده است.این شرکت اعلام کرده است که نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت تولید دارو با نماد دتولید نسبت به افزایش قیمت محصولات خود شفاف‌سازی کرده است.
این شرکت اعلام کرده است که نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است‌.
شرکت نسبت فروش محصولات افزایش نرخ یافته را نسبت به کل درآمد فروش ۶ درصد اعلام کرده است.
همچنین امروز داروسازی کوثر نیز نسبت به افزایش نرخ محصولات خود شفاف‌سازی کرده است تا نرخ داروها همچنان بر مسیر صعودی باشند.

کدال نگر نهم آبان

دتولید

افزایش نرخ برخی از محصولات :

            احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۴.۳۱ % ( چهار و سی و یک صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۶.۰۰ % (شش درصد) می باشد.

سیدکو

عرضه سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل :

سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل به تعداد۳۸۶،۲۸۸،۳۵۲ در تاریخ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ به قیمت پایه ذکر شده در اطلاعیه عرضه واگذار می گردد. نتیجه متعاقبا اعلام می گردد

دکوثر

دریافت مجوز تغییر در نرخ فروش محصولات :

احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش ۱۲ قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است .تغییرات فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۴ % می باشد.

پارسیان

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

علت کاهش اصلی سود عملیاتی شرکت عمدتا ناشی از کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان بابت عملکرد سال ۱۴۰۱ نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۴۹۵۵۳۷ میلیون ریال می‌باشد.

استقلال

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد :

قرارداد اسپانسری فی مابین شرکت و فروشگاه موبایل موسوی آمل

مبلغ قرارداد : ۴۰۰۰۰۰ میلیون ریال

خفولا

شرکت در مناقصه :

موضوع مناقصه : تامین نیروی انسانی کردستان

کطبس

برگزاری مزایده :

موضوع مزایده : فروش اقلام ضایعاتی آهن و چوب

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]