به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۸ امروز به وقت […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۸ امروز به وقت مسکو رخ داده است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد توسط سامانه‌ های پدافند هوایی بر فراز استان بلگورود منهدم شد.

این در حالیست که «ویاچسلاو گلادکوف» استاندار بلگورود در روسیه پیشتر هم با انتشار خبری فوری در تلگرام خود اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه ۲ پهپاد ارتش اوکراین بر فراز منطقه «کوروچانسکی» و «یاکوفلفسکی» واقع در استان بلگورود را رهگیری و خنثی کرد. این حملات هوایی از سوی کی‌ یف هیچ قربانی یا خسارتی در پی نداشته است.

ارتش اوکراین طی ماه های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که ۳ قربانی برجای گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌ حاصلی را علیه روسیه تدارک دید.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ اند، از اوایل ژوئن شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را روی دست کی‌ یف گذاشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]