‌به گزارش اقتصادآنلاین،‌ محمدرضا فرزین در سومین جشنواره بین‌المللی همام با نمایش ۸۰۰ اثر هنری هنرمندان دارای معلولیت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ کشور جهان، اظهار داشت: بسترهای حمایت از آثار و تولیدات هنرمندان معلول برتر در این جشنواره توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی فراهم است. رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به […]

‌به گزارش اقتصادآنلاین،‌ محمدرضا فرزین در سومین جشنواره بین‌المللی همام با نمایش ۸۰۰ اثر هنری هنرمندان دارای معلولیت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ کشور جهان، اظهار داشت: بسترهای حمایت از آثار و تولیدات هنرمندان معلول برتر در این جشنواره توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی فراهم است.

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به آثار حاضر در این جشنواره تصریح کرد: روح بزرگ هنرمندان معلول در آثار هنری این عزیزان کاملا هویداست و حمایت از این آثار و تولیدات یکی از وظایف و محورهای مسولیت‌ اجتماعی شبکه بانکی کشور است.

‌فرزین همچنین با اشاره به پرداخت وام خوداشتغالی به هنرمندان برای حمایت از آنان و شناسایی استعدادهای موجود در این بخش تاکید کرد: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]