به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسینعلی محمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص خسارت سیل روز ۱۳ آبان در غرب مازندران، اظهار کرد: بارش باران ۱۱۰ میلیمتری روز گذشته در زمان بسیار کم، در برخی شهرهای مازندران به ویژه غرب استان خسارت‌های زیادی را وارد کرد. مدیرکل مدیریت بحران […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسینعلی محمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص خسارت سیل روز ۱۳ آبان در غرب مازندران، اظهار کرد: بارش باران ۱۱۰ میلیمتری روز گذشته در زمان بسیار کم، در برخی شهرهای مازندران به ویژه غرب استان خسارت‌های زیادی را وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران، اضافه کرد: الان تمرکز ما به برآورد خسارت و پاسخگویی به بحران است در حالیکه در شهرستان عباس اباد در بخش راه شاهد تخریب دو دهنه پل و جسم راه ورودی “چارز” و بخش‌هایی از راه دسترسی به شهرک نواب و اطراف آن هستیم.

سیل مازندران این بلا را سر این خانه آورد + عکس

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه در شهرستان آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی هم سیلاب موجب تخریب بخشی از تاسیسات شبکه‌های توزیع و فوق توزیع برق شده است، گفت: با کمک نیروهای امدادی و شرکت توزیع، پایداری برق صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: به علت شدت بارش باران سیل آسیا در آمل هم راه‌های ارتباطی ۴تا ۵ روستا خسارت وارد شد که بلافاصله با ورود عوامل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بخشی از مسیر بهسازی و تردد اولیه برقرار شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]