آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت های پیمانکاری در مجمع تشخیص
آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت های پیمانکاری در مجمع تشخیص

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اقدام جدید مجلس و مجمع تشخیص مصلحت برای طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش نبض بازار، گودرزی، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت برای حذف شرکت‌های پیمانکاری در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام نوضیح داد.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش مجلس این است که تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت‌های پیمانکاری تعیین تکلیف شود.

عباس گودرزی در گفتگو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی در طرح ساماندهی کارکنان موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجم توسعه (طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت) با ایراداتی از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شده است که ما منتظر اعلام رسمی ایرادات به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: کمیسیون اجتماعی به محض دریافت ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای با مسئولان مربوطه به بررسی آن‌ها می‌پردازد. عمده ایرادات مربوط به این است که سازمان اداری – استخدامی معتقد بوده اجرای این طرح بار مالی خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتقاد ما براین است که این طرح نیز بار مالی ندارد که باعث کاهش هزینه‌ها هم می‌شود، چون نظم و ساماندهی در نظام اداری – استخدامی ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت که تمامی تلاش نمایندگان بر این است که تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]