دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار محله سیزده آبان با شلیک تیر هوایی
دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار محله سیزده آبان با شلیک تیر هوایی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار محله سیزده آبان شهرری با شلیک ۲ تیر هوایی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند. 

وی در ادامه گفت: ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در حال گشت زنی و پوشش دهی امنیتی سطح حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه موتور سیکلت طرح هندا را با ۳ ترک نشین و در حال تردد در یکی از خیابان های آن محله که از سابقه داران و اراذل و اوباش بودند را مشاهده می کنند که ظاهرا در لباس و زیر موتور خود چند قبضه سلاح سردی از نوع قمه پنهان کرده بودند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ماموران دستور توقف را به موتور سوار دادند، افزود: راکبین بدون توجه به دستور پلیس سریعاً متواری و عملیات تعقیب و مراقبت آغاز که پس از طی مسافتی، ماموران موتورسیکلت را متوقف کردند که در این حین ناگهان هر ۳ نفر با درآوردن سلاح های سرد از نوع قمه به سمت ماموران حمله ور شدند. 

سرهنگ طرهانی بیان کرد: با توجه به چابکی ماموران و شلیک ۲ تیر هوایی هر ۳ متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو در آمدند و ۳ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و شمشیر از آنان کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این اراذل و اوباش باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ ادامه داد: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند. 

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]