اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ در بازار لوازم خانگی قیمت سرخ کن فیلیپس مدل  Philips HD۹۲۰۰ مبلغ  ۸,۶۷۰,۰۰۰ تومان است و قیمت مدل نینجا مبلغ ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ در بازار لوازم خانگی قیمت سرخ کن فیلیپس مدل  Philips HD۹۲۰۰ مبلغ  ۸,۶۷۰,۰۰۰ تومان است و قیمت مدل نینجا مبلغ ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.
قیمت انواع سرخ کن بدون روغن
برند مدل قیمت / تومان
نینجا Zone AF۳۰۰EU ۱۴,۵۰۰,۰۰۰
فیلیپس  Philips HD۹۲۰۰  ۸,۶۷۰,۰۰۰
تفال  EY۵۰۵ ۸,۵۰۰,۰۰۰
تفال AH۹۸۰۸ ۱۹,۹۰۰,۰۰۰
آیروستک سرخ کن + اون توستر ۱۶,۷۹۰,۰۰۰
اینستنت  INSTANT Vortex Plus DAF۸۱۳۲BK  ۱۶,۵۰۰,۰۰۰

 سرخ کن دستگاهی با عملکرد سریع و حرفه‌ای است که برای سرخ کردن غذا نیاز به استفاده از روغن زیادی ندارد و نیز از تنوع پخت بسیار بالایی بهره می‌برد.

با طراحی دستگاه‌های پخت و پز پیشرفته «آشپزی کردن» تبدیل به فرایندی لذت‌بخش و خوشاینده شده است؛ «سرخ کن هوا» از جمله دستگاه‌های پراستفاده در آشپزخانه‌های امروزی است که تجربه آشپزی سریع و آسان را فراهم می‌کند.

اصلی‌ترین تفاوت سرخ کن آنالوگ و دیجیتال در پنل کنترل دو دستگاه است؛ سرخ کن آنالوگ دستگاه نه چندان پیشرفته است که فقط از ولوم چرخشی یا کلید فشاری برای تنظیم دما و زمان پخت بهره می‌برد.

در حالی که سرخ کن دیجیتال مدل‌های حرفه‌ای و پیشرفته این دستگاه محسوب می‌شوند که یا از پنل لمسی بهره می‌برند یا مجهز به پنل کنترل کلیدی هستند. هر دو نوع سرخ کن کلیدی و لمسی از نمایشگر دیجیتال جهت اعلام وضعیت غذای در حال پخت بهره می‌برند.

با افزایش میزان خرید سرخ کن (به‌ویژه مدل‌های بدون روغن) شرکت‌های تولیدکننده سعی داشتند با طراحی مدل‌های دیجیتال میزان مقبولیت این دستگاه را افزایش دهند.

که موفق به این کار شدند و میزان تقاضا برای سرخ کن دیجیتال در مقایسه با مدل‌های آنالوگ چند برابر شد؛ به گونه‌ای که در حال حاضر سرخ کن‌های آنالوگ بسیار کمی در بازار موجود است و بیشتر مدل‌های تازه‌ساخت دارای طراحی دیجیتال هستند.

مقایسه سرخ کن آنالوگ و دیجیتال

همان‌طور که اشاره شد به دستگاه‌هایی که از نمایشگر LCD و پنل لمسی یا کلیدی بهره می‌برند «سرخ کن دیجیتال» گفته می‌شود و مدل‌های ساده‌ایی که دارای یک کلید روشن / خاموش و تنها ۲ ولوم چرخشی برای تنظیم دما و زمان پخت هستند «سرخ کن آنالوگ» می‌گویند.

در پنل لمسی یا کلیدی سرخ کن‌های دیجیتال از دستورات پخت پیش فرض بهره گرفته می‌شود که فرایند آشپزی را سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کنند و به نوعی کمک‌آشپزی دیجیتال هستند.

در مطلب فرق سرخ کن لمسی و دکمه ای به تفاوت عملکرد این دو نوع دستگاه پرداخته‌ایم.

فرق سرخ کن دیجیتال و آنالوگ : قدرت عملکرد

قطعا سرخ کن‌های دیجیتال در مقایسه با مدل‌های آنالوگ دارای قیمت بیشتری هستند.

قدرت عملکرد سرخ کن ارتباط مستقیمی با نوع آن (دیجیتال یا آنالوگ) ندارد و باید سطح کیفی این دستگاه را با «توان مصرفی» و «سیستم گردش حرارت» سنجید

    سرخ کن دیجیتال از دستور پخت پیش فرض بهره می‌برد.
    سرخ کن آنالوگ فقط دارای ولوم یا کلید فشاری جهت تنظیم دما و زمان پخت است.
    استفاده از سرخ کن دیجیتال راحت‌تر است.
    طبیعتا قیمت سرخ کن دیجیتال گران‌تر آنالوگ است.

سرخ کن آنالوگ تفال EY۲۰۱

تفال دیگر مارک پرفروش سرخ کن است که مدل‌های آنالوگ و دیجیتال متنوعی در سطوح کیفی مختلف عرضه می‌کند. EY۲۰۱ بهترین سرخ کن آنالوگ تفال است که ۴.۲ لیتر ظرفیت دارد و پنل کنترل آن شامل ۲ ولوم چرخشی جهت تنظیم زمان و دمای پخت است.

توان مصرفی این سرخ کن بدون روغن ۱۵۰۰ وات است و بدنه‌ایی از جنس استیل ضد زنگ با وزن ۴ کیلوگرم دارد.

سرخ کن دیجیتال نینجا AF۱۶۰

برند آمریکایی نینجا ضلع سوم مثلث برترین مارک‌های سرخ کن است و AF۱۶۰ به عنوان بهترین سرخ کن دیجیتال این برند شناخته می‌شود که پنل کنترل آن شامل کلیدهای فشاری است .

نینجا در سرخ کن بدون روغن AF۱۶۰ از ۶ دستور پخت پیش فرض بهره گرفته است. کاسه این سرخ کن ۵.۲ لیتری و توان مصرفی آن معادل ۱۷۵۰ وات است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]