به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران؛ فرمانده فراجا گفت: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند. سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران؛ فرمانده فراجا گفت: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند.

سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفته، در گفت‌وگو با با ایلنا در واکنش به این مساله، اظهار داشت: تحریم شدن توسط دشمنان ملت ایران به اندازه‌ای برای من لذت دارد که گویا مدال افتخاری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌ام.

وی افزود: فکر می‌کنم که در طول زندگی‌ام دو بار چنین لذتی را تجربه خواهم کرد، یک بار حالا که توسط آمریکا به عنوان شیطان اکبر تحریم شده‌ام و یک بار هم وقتی انشاءالله شهید بشوم؛ زیرا تحریم شدن مشابه شهادت برای من لذت‌بخش است و معتقدم در آخرت نیز اجر و خشنودی به همراه خواهد داشت.

رادان تاکید کرد: تحریم شدن نه‌تنها برای من، بلکه برای تمام فرماندهان انتظامی کشور مایه افتخار است، زیرا وقتی دشمن ما را تحریم می‌کند، یعنی توانسته‌ایم او را در فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه ملت ایران تدارک دیده است، شکست دهیم. به همین دلیل، دشمن نسبت به فرماندهان پلیس کینه به دل گرفته است و آنها را تحریم می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند. از این رو، تحریم شدن برای تمام چهره‌هایی که در نیروهای مسلح ایران فعالیت می‌کنند، خوشحالی فراوانی به همراه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]