بهترین تشک طبی مخصوص درد کمر و دیسک چیست
بهترین تشک طبی مخصوص درد کمر و دیسک چیست
اگر با کمردرد زندگی می‌کنید، انتخاب تشک مناسب برای داشتن یک خواب خوب بسیار مهم است.

خواب راحت برای بهبودی و سلامت بدن ضروری است و تشکی که فاقد راحتی مناسب برای وضعیت خواب و هم‌ترازی ستون فقرات باشد، می‌تواند باعث بیشتر شدن درد در ناحیه ستون فقرات شما شود. آزمایشات نشان می‌دهند که تشک‌های طبی برای کمردرد می‌توانند با حمایت از ستون فقرات، خواب عمیق‌تر و بهتری را فراهم کنند. همانطور که گفتیم، تشک مناسب نقش بسزایی در سلامت افراد دارد و همچنین از درد ستون فقرات و کمر جلوگیری می‌کند. ما یک سوم عمر خود را در خواب می‌گذرانیم، بنابراین باید شرایط خوبی برای استراحت داشته باشیم، بنابراین داشتن یک تشک فنری خوب که از مشکلات کمر جلوگیری کند، ضروری است.

تشک مناسب دیسک کمر چه ویژگی‌هایی دارد

نکات مهم زیادی برای انتخاب یک تشک مناسب برای تسکین کمردرد و دیسک کمر وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. امیدواریم با به کارگیری این نکات و استفاده از تشک خواب مناسب بتوانید بر درد خود غلبه کنید.

تشک استاندارد

هنگام خرید تشک برای کمردرد، حتما از تشک‌های استاندارد دیدن کنید. تشک‌های اصل استانداردهای لازم را برای آسیب نرساندن به بدن شما را دارند. خرید تشک تقلبی ممکن است آسیب جدی‌تری به بدن شما وارد کند. تشک‌های فنری طبی خود را می‌توانید با استفاده از ملحفه‌ های رنگی زیبا کنید.

نرمی و استحکام تشک طبی برای کمردرد

متخصصان ارتوپدی استفاده از تشک‌های طبی که خاصیت ارتجاعی دارند را برای تسکین کمر درد پیشنهاد می‌کنند. بهتر است در انتخاب تشک از سفتی و نرمی تشک مطمئن شوید. تشک شما نباید آنقدر سفت باشد که باعث خشکی بدن شود و نباید آنقدر نرم باشد که به نقاط تکیه گاه بدن فشار بیاورد. تشک‌های طبی فنری که ترکیبی از فنر و اسفنج هستند بهترین گزینه برای این گونه افراد است. دردهای ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا ماندن طولانی مدت در وضعیت غیر طبیعی. استفاده از تشک های سفت یکی از راه های تسکین این دردها است.

ابعاد و ارتفاع مناسب تشک

ابعاد و ارتفاع مناسب تشک

در هنگام خرید به ارتفاع تشک دقت کنید. تشک‌هایی که ضخامت کمتری دارند سفت‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند. چنین تشک‌هایی می‌توانند درد را در بدن شما تشدید کنند. تشک از نظر ابعاد نیز باید متناسب با بدن شما باشد. در غیر این صورت حرکات شما را در هنگام خواب محدود کرده و خواب شما را مختل می‌کند.

کمردرد یکی از شایع‌ترین و دردناک‌ترین انواع درد در بین افراد است که ربطی به سن افراد ندارد. چنین دردهایی در اثر بلند کردن اجسام سنگین یا ماندن طولانی مدت در یک وضعیت غیر استاندارد ایجاد می‌شود. یکی از راه‌های رفع این گونه دردها؛ استفاده از تشک‌های طبی مناسب است که سفتی و انعطاف‌پذیری بسیاری دارند.

بهترین نوع تشک طبی برای کمردرد تشک‌های لایکو هستند که انواع مختلفی دارند مانند تشک طبی، تشک طبی فنری و یا تشک‌های مموری فوم که با ایجاد بستر مناسب باعث کاهش درد ستون فقرات می‌شوند. در نتیجه اگر مدت زیادی است که از کمردرد رنج می‌برید، بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید. برای درمان و تسکین درد خود قدمی اساسی بردارید. خرید تشک طبی یا خرید تشک طبی فنری می‌تواند بهترین راه برای کاهش درد شما باشد.

استفاده از تشک فنری طبی چه تاثیری بر کمر درد دارد

در زمان قدیم از تشک‌های پنبه‌ای برای درمان کمر درد استفاده می‌شد، این تشک‌ها به‌دلیل استفاده از الیاف طبیعی، از نظر سفتی در سطح متوسطی قرار دارند.

استفاده از تشک فنری طبی به تنهایی بر درمان کمر درد موثر نخواهد بود، مگر در مواردی که شما کمردردی خفیف در هنگام خواب یا بیدار شدن از خواب دارید که می‌توان با تعویض تشک مناسب به درمان آن کمک کرد. اگر کمردرد شما جدی است یا برای مدت طولانی از آن رنج می‌برید، باید ابتدا به یک متخصص مانند پزشک عمومی، کایروپراکتیک، فیزیاتر یا استئوپات مراجعه کنید.

خرید تشک فنری طبی از لایکو

بهترین تشک طبی مخصوص درد کمر و دیسک چیست

در این مقاله از سایت https://www.laicogroup.com/fa/ به ویژگی‌های بهترین تشک طبی پرداختیم تا به شما در انتخاب تشک مناسب کمک کنیم تا کمر درد شما کاهش یابد. با خرید تشک فنری طبی از لایکو، به دلیل تکنولوژی فنربندی ۵ ناحیه‌ای منفصل، فشار در ۵ ناحیه اصلی تشک تقسیم می‌شود.

تشک فنری طبی لایکو، قابلیت استفاده از ۲ سمت تشک و تفاوت ۴۰ درصدی میزان نرمی ۲ سمت تشک را دارد و مناسب برای علاقمندان به تشک های لوکس هتلی است. همچنین این تشک فنری طبی از محصولات لایکو ۹ سال ضمانت و گارانتی به همراه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]