کنترل دزدگیر اماکن با استفاده از تلفن همراه در هر جای دنیا
کنترل دزدگیر اماکن با استفاده از تلفن همراه در هر جای دنیا
مهندسین ما با توجه به آمار سرقت سارقین، در سطح کشور تلاش کرده اند با طراحی و تولید سیستم های امنیتی سخنگو و هوشمند، امنیت را به محیط پیرامون شما باز گردانند؛

و در هر جای دنیا که قرار دارید می توانید با استفاه از یک گوشی موبایل با ارسال اس ام اس قبل از ورود سارق به محیط شخصیتان، باخبر شوید. سیستم دزدگیر امنیتی علاوه بر بالا بردن سطح امنیت در محیط پیرامون، می تواند در هر مکانی که شما قرار دارید، دزدگیر اماکن با استفاده از نرم افزار مخصوص فایروال، کنترل نمایید.

لازم به ذکر بوده، تمامی سیستم های امنیتی قابلیت کنترل از راه دور، از طریق اپلیکیشن های اندرویدی، ios و … را دارا می باشند. و شما عزیزان قادر خواهید بود به صورت کامل، تمامی وقایع را که در طول ممکن است اتفاق بیافتد، آگاه شوید، سپس ماموریت جدیدی به آنان ارسال نمایید.

شناخت عملکرد دزدگیر همراه با تلفن همراه در هر جای دنیا

فعالیت سیستم امنیتی فایروال به این صورت بوده، که دزدگیر با استفاده از انواع حسگر حساس و قوی قبل از ورود سارق به خانه، از طریق ارسال پیامک با متن مشخص و تماس با شماره های ذخیره شده در حافظه دستگاه، دارندگان سیستم را از خطر به وجود آمده آگاه می سازد، تا آنان بتوانند، اقدامات لازم مانند: با خبر ساختن اداره پلیس، به دستگیری سارق بپردازند. همچنین از اموالشان که طی چندین سال زحمت به دست آورده اند، به بهترین نحوه محافظت نمایند، سپس با یک انتخاب درست و خریداری سیستم امنیتی بتوانید، میزان سرقت را در سطح کشور کاهش دهید.

کنترل سیستم روشنایی از راه دور:

همیشه روشن ماندن لامپ ها، یکی از مهم ترین معضلات برای هر اعضای خانواد بوده، زیرا روش ماندن لامپ های خانه علاوه بر افزایش هزینه در طول زندگی باعث هدر رفتن انرژی شده است.

برخی از افراد به دلیل فراموشی در هنگام بیرون رفتن یادشان می رود، که سیستم روشنایی را خاموش کنند و به مسافرت می روند.

اما دزدگیر اماکن این قابلیت را دارد که با استفاده از یک گوشی موبایل و اپلیکیشن اختصاص دزدگیر، سیستم روشنایی خانه را در هر جای دنیا که قرار دارید، خاموش نمایید. این ویژگی باعث شده، سارق به هیچ عنوان متوجه عدم حضور کاربر در خانه نشود، زیرا صاحب دستگاه می تواند با خاموش یا روشن کردن لامپ ها در زمان مشخص، اجازه ورود به سارق را ندهند و از سرقت رفتن اموالشان محافظت کند. سپس کاربر می تواند با استفاده از این قابلیت با خیال راحت به مسافرت برود.

کنترل سیستم سرمایشی:

یکی دیگر از قابلیتی که دزدگیر می تواند با استفاده از گوشی موبایل به کاربر دهد این بوده، که سیستم های سرمایشی را در هر مکانی که قرار دارد روشن یا خاموش کند.

عملکرد کنترل سیستم روشنایی با استفاده از دزدگیر به این صورت بوده، که صاحب دستگاه می تواند در فصل تابستان، در محل کار و قبل از رسیدن به خانه با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی، فرمان فعال کردن سیستم سرمایشی را ارسال کند، تا هنگام رسیدن به خانه با فضای گرم مواجه نشوند و با هوای بسیار معتدل روبه رو شود، تا به تواند استراحت کند و از فضای زندگی خود لذت ببرد.

کنترل سیستم گرمایشی:

از دیگر قابلیتی که سیستم امنیتی به افراد می دهد این بوده، کاربر می تواند همانند سیستم سرمایشی که در پاراگراف بالا توضیح دادیم، سیستم گرمایشی را هم با استفاده از گوشی موبایل کنترل نمایید.

برای مثال: برخی از افراد با شروع شدن فصل سرما به نقاطی که گرم سیر هستند مسافرت می کنند و از سفر خود در کنار خانواده بسیار لذت می برند، اما در هنگام برگشت از خانه با فضای بسیار سرد روبه رو خواهند شد. اما آنان می توانند با استفاده از گوشی موبایل چند ساعت قبل از رسیدن به خانه با فعال کردن سیستم گرمایشی از طریق گوشی، با هوای گرم روبه ور شوند.

کنترل سیستم گرمایشی

هوشمند سازی پرده خانه:

از دیگر قابلیتی که دزدگیر به هر خانه ای می تواند با استفاده از یک گوشی موبایل بدهد، هوشمند سازی پرده های خانه بوده. یعنی:

این قابلیت به این صورت کارایی دارد که پرده های خانه با استفاده از رله دزدگیر برقی می شود؛ و کاربر می تواند با استفاده از یک گوشی موبایل، پرده های خانه را در هر زمانی به راحتی کنترل کند. این موضوع باعث شده، سارق متوجه عدم حضور اعضای خانواده نمی شود.

جلوگیری از هدر رفتن آب:

از دیگر قابلیتی که دزدگیر می تواند با استفاده از گوشی موبایل انجام دهد، آبیاری باغچه های خانه بدون هدر رفتن آب بوده. استفاده از این قابلیت به این صورت بوده که صاحب دستگاه، دیگر نیاز نیست در زمان مسافرت، پمپ آب باز بگذار، و شلنگ آب را در باغچه قرار دهد تا گل و گیاه آنان خشک نشود. استفاده از این قابلیت به این صورت بوده که کاربر می تواند با ارسال sms به دزدگیر در هر زمانی، باغچه خود را آبیاری کند، بدون اینکه قطره ای آب هدر برود.

البته لازم ذکر بوده، سیستم آبیاری باغچه باید این قابلیت را داشته باشد که به سیستم دزدگیر متصل شود؛ در غیر این صورت این قابلیت برای افراد امکان پذیر نخواهد بود.

کنترل سیستم های صوتی:

از دیگر قابلیتی که دزدگیر می تواند به صاحب دستگاه بدهد این بوده فرد می تواند با متصل کردن سیستم صوتی، به دزدگیر آن را هوشمند سازد، و در صورت لزوم در هنگام مهمانی با ورود افراد به خانه سیستم صوتی با ارسال پیامک روشن شود و پخش آهنگ کند.

روشن یا خاموش کردن تلوزیون:

یکی دیگر از قابلیتی که سیستم دزدگیر به کاربر می دهد، کنترل سیستم هوشمند تلوزیون بوده. یعنی صاحب دستگاه می تواند با استفاده از یک گوشی در بیرون از خانه به راحتی سیستم تلوزیون هوشمند را کنترل کند.

همانطور که می دانید اکثریت پدر و مادرها شاغل هستند و بیشتر روز خود را در محل کار خود می گذرانند؛ و فرزندانشان در خانه تنها هستند. وجود دزدگیر به غیر از اینکه امنیت محیط آن را بسیار افزایش می دهد، این قابلیت را به پدر یا مادر می دهد که از راه دور تلوزیون را خاموش یا روشن کنند تا فرزندان بتوانند، در زمان نبودنشان به درس و مشق خود رسیدگی کنند.

شناخت کامل نرم افزار دزدگیر منزل فایروال:

دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین ابزار الکترونیکی برای منازل و مغازه ها بوده، که کاربر می تواند با خریداری یک دستگاه مرکزی به همراه انواع سنسور های حرکتی، امنیت محیط شخصی خود را با استفاده از نرم افزار گوشی موبایل افزایش و کنترل کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های کامل نرم افزار سیستم امنیتی فایروال آشنا کنیم.

نرم افزار دزدگیر فایروال بر روی چه موبایل هایی نصب می شود

  • نرم افزار دزدگیر فایروال برای سیستم عامل اندورید قابل دسترس بوده است.
  • نرم افزار دزدگیر فایروال برای سیستم عامل IOS قابل دسترس بوده است.

شناخت راه اندازی نرم افزار تلفن همراه فایروال

راه اندازی نرم افزار سیستم با استفاده از گوشی به این صورت بوده، که نصاب باید قبل از نصب تنظیمات اولیه را انجام دهد. این تنظیمات اولیه شامل عوض کردن رمز نرم افزار و … بوده است.

در ابتدای نصب نرم افزار دزدگیر یک لایه امنیت وجود دارد، که باید فرد رمز عبور خود را وارد نرم افزار کند. باید حتما یک رمزی را انتخاب کند، که قابل تشخیص نباشد و هر کسی نتواند به آن دسترسی و سریع کامل پیدا کند. زیرا اگر تلفن خود را دست شخص دیگر به امانت داده، یا به سرقت رفته است نتواند، دسترسی به نرم افزار دزدگیر دسترسی پیدا کند و سیستم امنیتی را غیر فعال کند.

البته لازم به ذکر بوده برای وارد کردن رمز عبور باید یکسری نکاتی را رعایت فرمایید:

  • رمزی که صرف انتخاب می کنید فقط باید عدد باشد.
  • بهتر است رمز عبور شش رقمی انتخاب کنید.

شناخت راه اندازی نرم افزار تلفن همراه فایروال

آشنایی با تنظیمات دستگاه دزدگیر با استفاده از نرم افزار

شارژ سیم کارت دزدگیر فایروال:

برای اینکه بخواهید شارژ سیم کارت داخل دستگاه آگاه شوید، باید حتما وارد گزینه شارژ سیم کارت شوید و زمانی که وارد شارژ سیم کارت می شوید می توانید گزینه مشاهده سیم کارت و شارژ سیم کارت را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر بوده در این قسمت نمی توانید سیم کارت خود را شارژ نمایید، زیرا نرم افزار درگاه پرداخت اینترنتی ندارد و باید به صورت آنلاین یا نرم افزار های دیگر مانند آپ، *۷۸۰* و … شارژ نمایید.

بعد از اینکه سیم کارت خود را شارژ کرده اید و می خواهید، مطمئن شوید که سیم کارت شارژ شده است باید گزینه مشاهده سیم کارت را بزنید.

دفترچه تلفن نرم افزار فایروال:

در این قسمت می توانید مشاهده کنید که چه شماره هایی به عنوان ادمین یا مدیر ذخیره شده است. دفترچه تلفن نرم افزار فایروال دارای ۲۲ حافظه داخلی بوده که در این ۲۲ عدد حافظه شماره ۱ تا ۴ برای ادمین بوده است. کاربر می تواند، حافظه ۱ را که برای ادمین بوده را باز کند، تا بتواند شماره های دیگر بر روی حافظه ذخیره شده اند را ببیند.

آشنا شدن با انواع گزینه ها در حافظه دستگاه

پاک کردن:

زمانی که می خواهید شماره های اضافی را پاک کنید تا دیگر پیغام و تماس به این شماره های دیگر ارسال نشود، می توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

ذخیره کردن:

زمانی که تصمیم دارید، شماره یکی از اعضای خانواده که به آن اطمینان دارید را به حافظه دستگاه اضافه کنید، می توانید با انتخاب این گزینه شماره را وارد نمایید.

برای مثال: شما ملکی را که دارای سیستم امنیتی می باشد را خریداری کرده اید و شماره مالک قبلی خانه به عنوان ادمین ذخیره شده، شما می خواهید، این شماره را حذف نمایید و شماره خود را ذخیره کنید می توانید از این گزینه استفاده نمایید.

چک کردن شماره:

برخی از مواقع پیش می آید که شما عزیزان به علت فراموش کاری نمی دانید که شماره ادمین چه بوده و تصمیم دارید آن را تغییر دهید، می توانید با استفاده از گزینه شماره را پیدا کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

کارایی ادمین در نرم افزار دزدگیر چیست

کارایی ادمین در نرم افزار سیستم امنیتی به این صورت بوده، تمامی گزارشات اعم از روشن یا خاموش شدن دزدگیر یا قطع و وصل کردن و … به صورت اس ام اس به ادمین گزارش می شود؛ یعنی بین ۱۵ تا ۲۰ هشدار که مربوط به ادمین می باشد. اما اگر تصمیم دارید به جز خودتان افراد دیگر این پیام ها را دریافت کند می توانید او را هم به عنوان ادمین در لیست معرفی نمایید.

شما عزیزان بهتر است، مطمئن شوید که فردی را انتخاب کرده اید قابل اطمینان بوده و گرنه دلیل ندارد به جز اعضای خانواده فرد دیگری به عنوان ادمین انتخاب نمایید، زیرا این کار بسیار بیهوده بوده چون دلیل ندارد که همسایه متوجه شود که برق خانه کی قطع یا وصل شده است و …. بهترین کار است اعضای خانواده متوجه قطع برق یا خاموش و روشن دزدگیر را متوجه شود.

کارایی حافظه پیامکی نرم افزار دزدگیر چگونه بوده

کارایی حافظه پیامکی دزدگیر به این صورت بوده که تصمیم دارید دوست صمیمی خود را به عنوان یک کاربر درون نرم افزار ذخیره کرده اید اما دوست ندارید متوجه شود، برق خانه شما قطع یا وصل شده شده است اما فقط می خواهید از آژیر زدن سیستم را متوجه شود.

لیست پیامکی از شماره ۵ تا ۱۰ قرار گرفته است و فقط اس ام ای آلارم برای آنان ارسال می شود اما پیامک های ادمین محدود شده برای آنان ارسال می شود.

کارایی لیست زنگ تماس نرم افزار دزدگیر

کاربر می تواند شماره های مشخص شده را وارد لیست ادمین کند اما گزینه اس ام اس برای او باز یا فعال نمی شود و هنگامی که دستگاه شروع به آژیر زدن می کند می تواند با کاربر تماس بگیرد در غیر این صورت هیچ یک تماسی از سوی دستگاه ارسال نخواهد شد. نرم افزار لیست تماس دزدگیر دارای لیست تماس الویت بندی بوده است.

برای مثال: وقتی که دستگاه دزدگیر شما شروع به آژیر زدن کند، گزارش آژیر به ادمین ارسال می شود اما در صورت در دسترس نبودن ادمیت یا آنتن نداشتن تلفن همراه و … با شماره های دیگر که در الویت بندی تماس قرار گرفته اند پیامک ارسال می کند.

این نوع لیست تماس ها از شماره ۱۱ تا ۲۰ می باشد، یعنی ۱۰ تا لیست برای زنگ زدن دارید و اصلا مهم نمی باشد که مدل گوشی صاحب دستگاه لمسی یا ساده باشد.

شماره ۱۲ نفر دوم لیست اگر شماره نفر اول در دستری نباشد به صورت اتوماتیک به نفر دوم لیست تماس می گیرد، تا شماره اطرافیان نزدیک به محل خانه شما باشند استفاده نمایید و به عیچ عنوان فرق ندارد که شماره تماس به صورت ثابت یا سیم کارتی باشد.

کاربرد شماره ۲۰ و ۲۱ در دزدگیر چیست

یک نوع پدال شاستی مانند: زیر پای طلا فروش گذاشته می شود. این پدال ها برای زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که سارق وارد مغازه می شود و اسلحه را به سمت فروشنده می گیرد، در این هنگام صاحب مغازه می تواند با فشار دادن پدال به همراه پا، بدون آنکه آژیر دزدگیر صدا در بیاد، اعلام خطر را به مراکز ارسال کند.

دلیل وجود این شماره برای زمان هایی است بدون آنکه جان فروشنده از سوی سارق به خطر بیافتد می تواند بدون جلب توجه سارق اداره پلیس را از خطر به وجود آمده آگاه سازد.

کاربرد شماره 20 و 21 در دزدگیر چیست

دستگاه دزدگیر چگونه متوجه قطع و وصل برق می شود

این سیستم به ورودی های خود حساس می باشد، یعنی هر چیزی مانند برق، باتری، آنتن و خط تلفن شهری و … قطع شود، سریع متوجه قضیه می شود و هشدار پیامک ارسال می کند، به خاطر همین موضوع می گوییم باید در انتخاب ادمین حتما توجه نمایید و باید به آنان اطمینان داشته باشید.

ثبت نام در نرم افزار دزدگیر منزل به چه صورت بوده

حالا که بعد با کارایی کلی نرم افزار موبایل آشنا شده اید می توانید شما را با ثبت نام کردن آشنا کنیم.

نام دستگاه:

باید حتما یک نام برای دستگاه انتخاب نمایید تا بتواند با تفکیک شدن هر کدام از نقاط خانه بدانید هر منطقه چه نام دارد.

مدل دستگاه:

در کل می توان اشاره کرد سیستم های امنیتی سیم کارت خود فایروال دارای دو مدل دستگاه وجود دارد، f10 , f9 تا بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

نوع کاربر:

باید حتما یک رئیس انتخاب نمایید، تا بتوانید به دستگاه کنترل داشته باشد، سپس ۴ تا مدیر نمایید. تا آنان هم بتوانند دسترسی به بخش مختلف داشته باشند.

شماره سیم کارت:

در گزینه شماره سیم کارت باید شماره مورد نظر خود را وارد نمایید.

رمز دستگاه:

همانطور که در پاراگراف های بالا توضیح دادیم حتما باید برای رمز ۶ رقمی استفاده نمایید.

نوع سیم کارت:

حتما باید در مدل سیم کارت، نوع سیم کارت را وارد نمایید.

اپراتور:

با این قسمت می توانید متوجه شوید نوع سیم کارت درون دستگاه چیست.

الگوی در خواست شارژ:

از این روش می توانید استعلام شارژ سیم کارت را متوجه شوید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن سیستم امنیتی

در کل می توان اشاره کرد نصب برنامه دزدگیر اماکن این امکان را به شما می دهد تا در مواقعی که در خانه یا مغازه خود حضور ندارید یا مسافرت رفته اید، در زمان تحریک انواع حسگر ها از را دور بتوانید آژیر دزدگیر را قطع کنید و کنترل امنیت محیط پیرامون خود را به دست بگرید و آن را افزایش دهید. سپس آژیر سیستم امنیتی را قطع کنید، تا باعث آزار و اذیت همسایگان نشود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]