واریز یارانه ۲ میلیون تومانی به حساب کلیه فرهنگیان شاغل/هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان واریز شد
واریز یارانه ۲ میلیون تومانی به حساب کلیه فرهنگیان شاغل/هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان واریز شد

وزیر آموزش و پرورش خبر داد: ۲ میلیون تومان به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور واریز شد.

به گزارش نبض بازار،در راستای بزرگداشت مقام شامخ معلمان و به مناسبت هفته معلم یارانه‌ای به مبلغ ۲ میلیون تومان به حساب کلیه فرهنگیان شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، دانشجو معلم، قراردادی، حق التدریس آزاد و سرباز معلم) در سراسر کشور واریز شد. این یارانه که به عنوان هدیه روز معلم در نظر گرفته شده است، طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد.
رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود. 
صحرایی در پاسخ به معلمی درباره رفاهیات معلمان در مقایسه با کارکنان سایر دستگاه‌ها گفت: وزارت آموزش و پرورش از گذشته رفاهیات نداشته و همه وزرای قبلی آن را پیگیری می‌کرده‌اند و من هم در حد بضاعتم آن را دنبال می‌کنم با این حال امشب از خجالت همکاران در می‌آییم؛ ضمن اینکه باقی‌مانده مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت صفر می‌کنیم. 
وی درباره بیمه تکمیلی معلمان گفت: امسال سعی می‌کنیم مبالغ بیمه تکمیلی بهتر از سال‌های قبل باشد اینکه گفته می‌شود بیمه تکمیلی سایر دستگاه سقف ندارد، دروغ محض است ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی را وزارت خانه می‌دهد بر مبنای پولی که از معلم گرفته می‌شود، بیمه تکمیلی معلمان بهترین وضعیت کارکنان دولتی است امسال در بخش بستری بیمارستان، بیمه تکمیلی ما بسیار عالی بود و اکثر استفاده کنندگان خشنود بودند.
منبع:ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]