تناقض ادعای تامین اجتماعی و کانون بازنشستگی درباره وام بازنشستگان
تناقض ادعای تامین اجتماعی و کانون بازنشستگی درباره وام بازنشستگان

گفته‌های معاون تامین اجتماعی درباره وام بازنشستگان کاملا در تضاد با آن چیزی است که کانون‌های بازنشستگی می‌گویند.

به گزارش نبض بازار، تامین اجتماعی مدعی اختصاص وام بازنشستگان برای ۳۰۰ هزار نفر است، اما برعکس کانون‌های بازنشستگی می‌گویند برای کمتر از ۴۰ هزار نفر بودجه اختصاص بافته.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کانون‌های بازنشستگی خبر داد، اما کانون‌ها می‌گویند هنوز اعتبار مرحله‌ی دوم اختصاص نیافته است.

 در حالی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کانون‌های بازنشستگی خبر می‌دهد که تاکنون فقط برای کمتر از چهل هزار بازنشسته‌ی کارگری وام بیست میلیون تومانی واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پرداخت وام قرض الحسنه به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: احتمال دارد تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

پیگیری‌های ما از کانون‌ها نشان می‌دهد که هنوز اعتباری برای پرداخت مرحله‌ی دوم وام بیست میلیون تومانی اختصاص داده نشده.

اعضای کانون‌های بازنشستگی می‌گویند: اعلام رسانه‌ای مسئولان سازمان بدون فراهم شدن اعتبار لازم و زیرساخت‌ها فقط کار را سخت‌تر می‌کند، چون بازنشستگان دسته دسته به کانون‌ها مراجعه می‌کنند، اما از وام جدید و پرداخت آن خبری نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]