دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟
دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

همسان‌سازی حقوق یکی از مطالبات جدی بازنشستگان محسوب می‌شود و باید به‌درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش نبض بازار، حدود ۱۱ سال پیش مجلس شورای اسلامی قانون همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان را تصویب کرد تا حقوق بازنشستگان در بازه‌ای مشخص با حقوق شاغلان همسان شود؛ حالا نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان شد.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جلسه روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری به اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه خواستار خاتمه دادن همیشگی به موضوع نگران‌کننده همسان‌سازی و دائمی‌سازی همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و گفت: واقعاً شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که بازنشستگان که سال‌ها با افتخار به این مملکت خدمت کرده‌اند، دغدغه معیشت و حقوق داشته باشند.

وی همچنین در تذکر دیگری به سازمان برنامه و بودجه بر لزوم ارائه لایحه تجدیدنظر در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان به مجلس تاکید و اظهار کرد: امروز فشار اقتصادی بر تمام مردم و کارمندان به ویژه کارمندان وزارت کشور سنگینی می‌کند؛ مدتی است که هزینه‌ها به دلار و در حال افزایش و درآمدها به ریال و ثابت است. شایسته است که سازمان برنامه و بودجه با قید فوریت به این موضوع بپردازد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]