تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در ۵ شهر کشور
تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در ۵ شهر کشور

بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در ۵ شهر کشور تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش نبض بازار، طبق قراریکشنبه‌های بازنشستگان امروز نیز در ۴ شهر کشور مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع اعتراضی برپا  و در سنگرود نیز یک تجمع برگزار شد.
بازنشستگان تامین اجتماعی در برخی شهرها مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع کردند.

بازنشستگان تامین اجتماعی در برخی شهرها از جمله اهواز، ، شوش، هفت‌تپه و کرمانشاه با حضور مقابل ادارات تامین اجتماعی، خواستار توجه به مطالبات صنفی خود شدند.

این بازنشستگان که خواستار اجرای صحیح مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق و ترمیم مستمری خود هستند می‌گویند: افزایش ۲۱ و ۲۷ درصدی مستمری‌ها غیرقانونی‌ است و بایستی حقوق‌ها براساس تورم و سبد معیشت افزایش یابد.

این بازنشستگان خواستار بهبود شرایط معیشتی، ارائه خدمات درمانی رایگان و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی شدند و اعلام کردند با این حقوق دریافتی نمی‌شود زندگی کرد.

بازنشستگان فولاد البرز غربی خواستار ترمیم مستمری‌ها شدند
 در تجمعی دیگ شماری از بازنشستگان فولاد واحد زغال‌سنگ البرز غربی (سنگرود) به شرایط بد معیشتیِ خود در مقابل دفتر کانون بازنشستگان رودبار گیلان اعتراض کردند.

تجمع‌کنندگان خواستار اجرای  کامل همسان‌سازی، دریافت مطالبات معوقه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ بر اساس نرخ تورم شدند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]