اقتصادآنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛خیابان پیروزی واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله‌های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران می‌باشد.  سمت باختر به اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در پیروزی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن […]

اقتصادآنلاین – مهدی جهانشاهلوراد؛خیابان پیروزی واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله‌های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران می‌باشد.  سمت باختر به اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در پیروزی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در پیروزی با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد ۱۰۰ متری در پیروزی را دارید، یک واحد ۱۲ساله که انباری،آسانسور،پارکینگ و دو اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۹۰۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری ۱۰۰ متری در پیروزی هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۱۷ ساله را با پول پیش ۲۵۰ میلیونی و اجاره ۱۰میلیون تومانی کرایه کنید.

باز یک واحد دیگری ۱۰۰ متری در پیروزی است  که ۱۷ ساله و دو  اتاق خواب دارد را با رهن ۲۵۰ میلیون و اجاره ۱۷ میلیون تومانی قیمت گذاری شده است.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۰۰متری هم می توانید به پیروزی مراجعه کنید در این محله واحد که دو اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۱ میلیارد تومان در پیروزی قیمت گذاری شده است.

واحد دیگری ۱۰۰ متر در پیروزی دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۷۰۰ میلیون تومانی کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری با متراژ ۱۰۰ متری در حالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و دو اتاق خواب داشته باشد، و دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده است فوق العاده شیک و خوش نقشه فول امکانات گذر ۱۲ متری لوکیشن قوی دسترسی عالی در پیروزی  با پول پیش ۷۰۰ میلیونی و اجاره ۹ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در پونک به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در پیروزی

محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۵ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۸۵ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۵ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۸ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در پیروزی برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]